lauantai 1. lokakuuta 2011

Kolmen miehen päivä.

Voi vittu. Vaikkei pitänyt tulla vuodattamaan tänne mitään miesjuttuja, niin nyt ne ärsyttävät ja ihmetyttävät ja ties mitä minua. Hän, Potentiaalinen ja Eräs tapaus kaukaa menneisyydestä.

Hän: Ei, ei ja ei! Ei osaa käsitellä minua (tai ehkä muitakaan tämän planeetan naisia) yhtään. Onko muiden mielestä pirun kiihottavaa, jos ei ole yhtään sillä tuulella, niin mies tunkee kätensä housuusi ja koittaa alkaa lämmitellä sinua suoraan klitorista hankaamalla. Tämähän ei olisi mikään suuri moka, jos mies olisi oikea ja komea ja kiihottava. Kerkeäisin kostua ja kiihottua sillä aikaa, kun hän on kuljettanut kätensä sinne oikeaan paikkaan. Ei, ei, auts ja AUTS! AUTS!

Potentiaalinen (<3): Vitun paljon turhia ja onnettomia väärinymmärryksiä. Minun täytyy saada tilanne korjattua siihen, mitä se oli ennen. Potentiaalinen saattaa luulla, että minulla on joku toinen (Hän, yäk!), koska on nähnyt meidät kerran yhdessä ja sen vuoksi "seurustelee" tämän tasottoman nirppanokkansa kanssa. Se mies kuuluu minulle ja minä kuulun hänelle, aamen! Nyt vain pitäisi keksiä aika ja paikka, missä saadaan väärinkäsitykset korjattua asap. Aww, se kuinka hän katsoo minua. Sen on pakko olla puhdasta rakkautta!

Eräs tapaus kaukaa menneisyydestä: Soitti minulle yhtäkkiä jostain Keski-Euroopasta (Oliko se Pariisi?). Erostamme on ehkä kuusi vuotta aikaa ja kuulemma olen edelleen ainoa tyttönen hänen sydämessään ("Kertokaa mulle jotain uutta!"). Hän seurustelee ja meidän eromme ei ollut kaikkein selkein ja puhtain, mutta oli kiva kuulla hänen kuulumisiaan about neljän vuoden jälkeen. Kovasti koitti sopia meille tapaamista. Oli valmis lennättämään minut luokseen tai tulla Suomeen luokseni. Kieltäydyin kohteliaasti ja päätin keskustelun sanoihin: "Joo, palaillaan!". Aivan varmasti.

Niin, katselen taas suu auki tätä menoa. En tiedä miten päin pitäisi olla. Flaksi tuntuu käyvän turhankin hyvin väärien tapausten kanssa, voi tuska! Tapaus Potentiaalinen on pakko ottaa tosissaan nyt pöydälle, ennen kuin on liian myöhäistä.

Raitistunut ja hoikistunut Filippa lähtee vuokraamaan leffaa, jee. Rakkautta ja hauskaa lauantai-iltaa!

Ei kommentteja: