tiistai 25. lokakuuta 2011

Kaivataan apua aiheesta: miehet

Nyt tarvitsen ehkä vähän apua. Tai konsultaatiota. Tai jotain. No shit.

Miten miehet käyttäytyvät seksin esiasteiden harrastamisen jälkeen? Potentiaalinen on ollut pelottavan hiljaa (kröhöm, hän saattoi tulla hieman nopeasti ja luulen, että häntä nolottaa se (Teki mieli sanoa hänelle "Ei hätää, näin on käynyt monille miehille mun kanssa..." Tämä tieto olisi varmasti lohduttanut siinä tilanteessa? Not.)) ja epäilen, että minun täytyisi ehkä ottaa häneen yhteyttä? Vai?

Tai no vähän otinkin kontaktia. Facethefukingbookissa. Päivällä. Mutta sen jälkeen ei viestin viestiä. Yhyhyy.

Eli saiko hän sen mitä halusi vai voiko häntä vain nolottaa yölliset tapahtumat ja haluaa minun olevan nyt aktiivisempi osapuoli yhteydenpidossa? En haluaisi roikkua hänessa, mutta en tiedä mitä tehdä!

Minun on pakko saada harrastaa Potentiaalisen kanssa seksiä pian tai tulen hulluksi. Tilataan yksi sellainen oveni taakse. Kiitos.

Edit: Ja tällä samalla sekunnilla, kun olin julkaisemassa tätä, tuli Potentiaaliselta viesti. <3 Jos mies toivottaa viestissä oikeastaan vain hyvää yötä, niin eikö hän rakastakin minua (yhä ja edelleen, iankaikkisesti)? <3

2 kommenttia:

Tapsa kirjoitti...

Kyllä minä luulen, että sinun kannattaa olla aktiivinen, ainakin rohkaiseva. Rakastajantaidot ovat monelle miehelle todella kova pala, varsinkin jos niitä voi jotenkin moittia. Yleensä mies kyllä keksii sen moitittavan ihan itsekin, siitä ei tarvitse muistuttaa. Älä siis palaa enää siihen aiheeseen, mutta kerro vaikka kuinka hyvältä hän tuoksui/näytti/tuntui tai kuinka kaipaat kuulla hänen ääntään/juttujaan tai vaikka vain hengitystä.

Filippa kirjoitti...

Tapsa: Ehkä voin sille vaivihkaa kertoa (minulle tunteiden näyttäminen suhteen alkussa on syystä tai toisesta aivan saamarin vaikeaa! Esitän jotain idioottia jääkuningatarta vaikka pääni sisällä huudan: "I love you, I love you, I really do!"), että minusta kaikki oli kaikesta huolimatta ihanaa. Edes minulla ei olisi pokkaa palata aiheeseen tai vittuilla asiasta, mikä on minulle yleensä niin ominaista. Joku roti sentään minunkn jutuissa on.

Mutta kiitos avusta/mielipiteestä/kommentistasi! Pidä peukkuja! ;)