sunnuntai 30. lokakuuta 2011

Paras ilta aikoihin.

Hahahahahahah, eilinen ilta oli niin paras. Lähdettiin ex tempore baariin yhden ystävän kanssa ja ilta oli niin hilarious, ettei toista ole hetkeen ollu (no no shit, et ole ollut baarissa kuukauteen). Olin asiallinen, jätin puhelimen kotiin (minimoitiin kännipuhelut ja -tekstiviestit Potentiaaliselle! Onnistuin!) ja pidin hauskaa!

Kerroin joskus täällä (tai vanhassa päiväkirjassani, evm) aivan mielettömän ihanasta ja fantsusta ja mahtavasta ja ihanasta ja ihanasta pojasta, jonka olisin halunnut itselleni, mutta hän (vittuperkele) seurustelee. Nähtiin tämä tapaus baarissa. <3 Ystäväni tutustutti meidät toisillemme sanoin: "Moi, mun kaverin mielestä sä oot aivan saatanan kuuma!", johon minä reippaasti: "Moi, mä oon se kaveri!". Hahahahah!

Poika siis edelleen seurustelee, mutta huomasin kuinka imarreltu ja innoissaan hän huomiostani oli. Hän kosketteli minua kovasti ja juttelimme todella lähekkäin, olisin halunnut nussia häntä about siinä paikassa (ja hän myös minua, eikö?!). Keskustelumme sisältö koski suurinpiirtein ainostaan hänen parisuhdettaan, onko hän onnellinen, saako seksiä jne. Tosi hienoja ja asiallisia kysymyksiä tutkiva journalisti Filippa keksi kolmen (3) peräkkäin juodun tequilan jälkeen. Keskustelut täytyi jättää valitettavasti jossain vaiheessa kesken, kun ystäväni alkoi oksentamaan kengälleni. Hahahahaha! Amatööri!

Mutta tämä poika oli niin kuuma. NIIN KUUMA! Melkein Potentiaalinenkin unohtui siinä keskusteluissa (melkein, mutta ei ihan).

Hmm. Mitäs muuta? No, Hän koittaa ahdistella ja haluaisi nähdä, mutta kiinnostus tasan nolla (0). Potentiaalinen saisi ahdistella, mutta hän ei halua (ujostuttaa, prkl). Aion harrastaa tänään seksiä, mieluisat miehet tulee tässä (ja tässä järjestyksessä): Potentiaalinen, eilinen KUUMA. Ei muita. Saa nähdä kumpi antaa mieluummin minulle (ei ainakaan toi ujo poika, prkl).

Seksintäytyteistä sunnuntaita minulle ja sinulle!

1 kommentti:

Krisse kirjoitti...

Hahaha, loistavaa materiaalia! *taputtaa käsiään ja hykertelee*