maanantai 17. lokakuuta 2011

Herrasmies vai homo?

Onko se todellista herrasmiesmäisyyttä (what a word!), kun nukutaan samassa sängyssä (selvinpäin) ja mies ei yritäkään lähennellä (suomeksi sanottuna panna) vai onko vika jossain haarojen ja pään välissä?

Monien mutkien, työreissun ja suotuisien tähtikuvioiden seurauksena Potentiaalinen lähti juuri luotani. <3

Tiivistettynä tapahtumat menivät kutakuinkin näin: olin luvannut tuoda hänelle jotain (tai oikeastaan olin hänelle jotain velkaa, voin kertoa tästä ehkä joskus myöhemmin lisää. Söpö tarina sekin) ja hän tuli niitä eilen hakemaan. Nukahdettiin (kuinka hyvää seuraa voin olla?) ja herättiin maanantain puolella ja hän jäi nukkumaan luokseni (tai no, kysyin et jäätkö tänne vai jaksatko lähteä kotiin... Ja hän ei jaksanut lähteä. <3). Käskin reippaasti hänen ottaa vaatteet pois (bokserit jäi päälle) ja ilmoitin samaan hengenvetoon, että sitten nukun alasti (hänen leukansa ehkä loksahti rintaan ja hän saattoi jäätyä pariksi sekunniksi, mutta minulla oli kiire sammuttaa valot ja repiä vaatteet pois päältäni, niin en ole varma kuinka hän reagoi vai reagoiko mitenkään tai että mitenkä vaiko että...).

Aloimme nukkumaan siveellisesti vierekkäin, nojasin päälläni ehkä aavistuksen hänen olkapäähänsä. Mutta melko pian hän laittoi kätensä ympärilleni ja vietimme yön enemmän tai vähemmän solmussa. Aww. Minun oli pakko käydä jossain vaiheessa vessassa tarkastamassa, onko menkkani alkaneet, kun olin niin kostea. Tällaista ei ole tapahtunut minulle sitten vuoden 1995, että joku sytyttäisi noin valtavasti.

Minun olisi tehnyt niin mieli raiskata hänet, mutta hän käyttäytyi niin siveellisesti, etten uskaltanut tehdä mitään aloitetta aamustakaan. Hänen kellonsa torkutti muutamaan otteeseen ja olin koko ajan hänen kainalossaan (ei varmasti kehdannut liukerrella alta pois), eikä hän tehnyt elettäkään työntääkseen minua pois (lalallallalaalaaa). Hän vähän kiusaili ja kutitteli, kun oli pukeutunut ja sitten hän olikin poissa. Jäljellä oli pelkkä hänen tuoksu lakanoissa (en varmasti pese noita koskaan!! <3).

Tarvitseeko edes kertoa, että minulla on aika hyvä fiilis maanantaina kello 7 jetlagista huolimatta?

Ei kommentteja: