lauantai 22. lokakuuta 2011

Harjoitellaan hetkessä elämistä, osa 1

Uih. Potentiaalinen on muistanut minua tänäänkin taas oma-aloitteisesti muutamalla viestillä. Koska tulen vihaiseksi ja äkäiseksi, kun en tiedä mitä minusta halutaan, ajattelin vain olla. Vastailen hänelle normaalisti takaisin (minimoin draamat ja mahdollisen koiranpentuna perässä juoksemisen), mutta jätän kaikki pilvilinnojen rakentamisen tai helvetin tulien sytyttelyn ystävieni hommiksi. Olen ja nautin tilanteesta (ja varaudun sanoon "JOOOO!", jos se sattuu kysyyn treffeille).

MULLE VIESTITTELEE POIKA MIES, JEE!

Mun viikonloppu on ollut ja tulee olemaan niin pirun villi, ettei mitään rajaa. Onks muissakin maissa baarit paskoja, vai vaan Suomessa? Mieluummin tapitan kotona leffoja, kun notkun baaritiskillä räkäposkella (tämä on karu totuus) koittaen kohdistaa harittavia silmiäni baarimikkoon, josko hän vielä suostuisi tarjoilemaan minulle. Edes sen yhden.

Ei kommentteja: