torstai 21. helmikuuta 2013

Todella tasapainoisia ajatuksia

Kuinka pahasti voisin mokata, jos nyt ottaisin yhteyttä mun Kiellettyyn? Olen pyöritellyt päässäni erinäisiä kauhuskenaarioita koko päivän ja olen päätynyt esimerkiksi seuraaviin vaihtoehtoihin:
  • Kusta mun ja Potentiaalisen suhde
  • Päästä naimisiin Kielletyn kanssa
  • Saada lapsia Potentiaalisen kanssa
  • Seksisuhde Potentiaalisen ja Kielletyn kanssa
  • Lisääntyä Kielletyn kanssa
  • Lisääntyä molempien kanssa
  • Mokata mun ja Kielletyn hyvin alkanut rakkaustarina
En ehkä vatvoisi tätä asiaa näin kovaa, jos Potentiaalinen ja Kielletty eivät tuntisi toisiaan (no, luonnollisesti) ja/tai Potentiaalisen käytös ei olisi ollut niin oudon lämmintä viime aikoina.  Tässä on todella hyvät saumat kusta bensaan, saada hyvä maine eräissäkin piireissä, menettää kasvonsa ja pilata joidenkin mahdollinen yhteenpaluu (Facebook-stalkkaus tuotti tulosta sen verran, että Kielletty ja Kielletyn Ex, ovat molemmat joinanneet samaan eventtiin samaan aikaan (aika pienimuotoiseen sellaiseen). Vittu!). Ei siis mitään kovin suurta. Paitsi kerroinko jo, et Kielletty oli lähtenyt kaupungista sydän särkyneenä, kuulemma! <3 Eli yhteenpaluu on hyvin epätodennäköistä. Kai. Toivottavasti ainakin.

Enkä ole varma omista tunteistanikaan tällä hetkellä. Olin muka rakastunut Potentiaaliseen pari viikkoa sitten ja pam, parissa minuutissa tilanne muuttui ja nyt haluaisin availla haarojani hänen ystävälleen.

Vittuvittuvittu.

P.S. Ajattelin irtisanoutua huomenna. Kuinka järkevää on lähteä ilman uutta duunia pois arvostetusta vakkaripaikasta, jossa ei vaan oo enää yksinkertaisesti mitään annettavaa? Vastaus: Hyvin järkevää!

Ei kommentteja: