tiistai 19. helmikuuta 2013

TÄH?

Häh?

TÄH??

Onko viikonloppuni ollut niin paha, ettei Potentiaalisen BFF tai minun Kiellettyni ole uskaltaneet kertoa Potentiaaliselle asiasta? Nähtävästi, koska Potentiaalinen kotiutui parin viikon ulkomaankomennukseltaan ja suunnisti eilen (lähes) heti luokseni (harrastamaan historiallisen hyvää seksiä. En tiedä mitä hän on matkallaan tehnyt, ottanut pari oppitu).

Paljastin itse hänelle, että olen ollut hänen BFF:n luona joskus Kielletyn ja parin muun kanssa ja hän siihen naureskellen sanoi, että täytyypä kertoa BFF:lle. No, don't do that! Voit kuulla joitain yksityiskohtia lisää. 

Niin. Ja olen edelleen rakastunut Kiellettyyni. Ja hän on kuulemma lähtenyt sydän särkyneenä toiselle paikkakunnalle. Haluan todella tietää, mitä hän on saattanut kuulla minusta.

Minun tekisi ihan hirveästi mieli ottaa Kiellettyyn yhteyttä. En vaan tiedä miten. Tai mikä voisi olla tarpeeksi coolia ja huoletonta, jos hän ei vaikka olisikaan kiinnostunut tai on kuullut vaikka mitä törkeyksiä minusta tai jos hän menee kertomaan siitä muutamalle nimeltämainitsemattomalle henkilölle? Apuaapuapua!


P.S. Ah, kuinka Kielletty silitteli hiuksiani, hieroi minua ja puhui fiksuja. <3

P.P.S. Ah mitä temppuja tehtiin eilen Potentiaalisen kanssa. <3

Ei kommentteja: