maanantai 18. helmikuuta 2013

Hupsista tosiaan...

Voi helvetti tosiaan. Tänään totuus iski päin kasvoja. Tuli eräs ajatus mieleen, joka meni suunnilleen näin: "Mitenköhän itse reagoisin tapauksessa, jos kuulisin Potentiaalisen edes jutelleen tuntikausia syvällisiä jonkun hyvän ystäväni kanssa jomman kumman luona?". En ehkä kauhean hyvin. Minun puolesta Potentiaalinen saa uittaa pippeliään kenen rei'ässä hyvänsä, paitsi mun frendien (luojalle kiitos, mun kaikki kaverit seurustelee). Vaikka mitään silittelyä ja puristelua (ja päälaelle moiskautettuja pusuja<3) kummempaa ei tapahtunut, on tämä asia ehkä toisesta vinkkelistä katsottuna todella __________ (laita viivalle haluamasi negatiivinen sana, esimerkiksi perseestä, halpamaista, noloa, lutkamaista...).

Ja mikä tekee asiasta vielä pahemman, on se, että olen tietysti nyt ihastunut tähän herraan. Kutsutaan nyt vaikka tätä minun Kielletyksi. Ja Kielletty on juuri eronnut ja asuu tällä hetkellä Potentiaalisen BFF:n luona. Ja saa siellä varmasti kuulla erinäisiäkin likaisia asioita minusta.

Pelkään nyt, että mitä herrat keksivät pääni menoksi vai keksivätkö mitään. Listasin muutaman vaihtoehdon mahdollisista tapahtumista:
  • Potentiaalinen ja Kielletty istuvat sohvalla vierekkäin, laittavat minulle kilpaa vonkausviestejä ja katsovat mitä vastaan. Ajattelin tällaisessa tilanteessa ehdottaa ryhmäseksiä.
  • Potentiaalinen ja Kielletty laittavat minulle viestejä salassa toisiltaan. Kelpaa!
  • Potentiaalinen laittaa vittuiluviestin. Vittuilen takaisin.
  • Potentiaalinen on hiljaa ja mököttää. Olen myös hiljaa.
  • Ainoastaan Kielletty laittaa vonkausviestin. Aion ehdottomasti antaa hänelle!
  • Kumpikaan herra ei ota minuun yhteyttä. Nooooou! Tämä on ehdottomasti pois suljettu vaihtoehto.
Positiivista tässä on se, ettei minua ole ainakaan vielä poistettu asianomaisten Facebook-kavereista (sehän on taas se pahin, mitä vois tästä seurata!). Kielletyn kaveri en ole, enkä uskalla pyytää sitä, koska en tiedä yhtään, että mikä tilanne on (tai voin vain varovasti arvailla, koska hänestä ei oo kuulunut mitään, vaikka hän niin kovasti pusutteli, halaili ja oli in löööv ennen kuin lähti...).

Huoh! Yksi asia on kuitenkin varma. Jos Potentiaalinen suuttuu tästä, niin aion ehdottomasti panna Kielletyn kanssa. Ja ehkä myös Potentiaalisen BFF:n kanssa.

P.S. Voisko Kielletty ottaa muhun jotain kautta yhteyttä. Laittaa vaikka pullopostia?

Ei kommentteja: