maanantai 25. helmikuuta 2013

Good humor!

Mulla olis ihan hirveästi asiaa ja juoruttavaa, mutta asioiden kirjalliseksi tuominen on hieman hankalaa, koska juttu menisi suunnilleen näin: "Sit se sano sille niin ja se katto mua ja alko nauraan ja sano niin ja sit se yks tuli siihen ja se sano näin ja me oltiin ihan että "omg" ja sit mä lähdin pois ja sain viestin perään, et arvaa mitä se yks oli sanonu susta ja sit olin, et "wtf" ja sit mä näin sen siellä ja olin et "o-ou" ja kuulin jälkeenpäin, et se yks oli sanonu sanonu "niin" ja "näin".

No. En ole uskaltanut tehdä elettäkään mun Kielletyn suuntaan ja en ole aivan varma onko se järkevää, koska Potentiaalisen BFF:n suusta on kuultu sanat (vitsillä kylläkin, I hope so, mutta SILTI!!) "pariskunta" keskusteltaessa minusta ja Potentiaalisesta ja "Potentiaalisen tyttöystävä" minun kohdallani (jätän mainitsematta, että tämä heitettiin vielä Potentiaalisen mutsille!!!!). Hyvää huumoria.

Niin. Eipä vissiin sit muuta.

P.S. Vaikka silti haluaisin vähän availla haarojani mun Kielletylle.

P.P.S. Ja Potentiaaliselle.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tää on ihan mielettömän loistava blogi! Löysin tän tänään, ja oli pakko lukea yhdeltä istumalta läpi. Anna mennä täysiä eteenpäin, ei voi sanoa kuin että I like your style!

Filippa kirjoitti...

Anonyymi: Pitäis vissiin kiittää sua mahtavasta kommentista, mut enemmänkin tekee mieli pyytää anteeksi kaikkea lukemaasi ja hukkaan heitettyä aikaasi. Mun nimen mainitsemalla työterveydessä saat heti pari viikkoa sairaslomaa ja Prozacia.

Ei vaine, ihanaa jos mun onneton elämä viihdyttää jotain. Aion todellakin painaa täydellä höyryllä eteenpäin! ;)