torstai 7. helmikuuta 2013

He came, he patted, he loved.

Ihana huomata aamulla, että olen yöllä onnistunut tekemään jonkun kännipäivityksen tänne. Pisteet minulle, oli aikamoinen saavutus tehdä yhtään mitään siinä humalatilassa. Enkä ole varma ketä olen tuohon aikaan yöstä rakastanut... Ok, tiedänpäs. Mutta myönnän tämän asian ääneen vain kuolleen ruumiini ylitse.

Mutta eiliseen. Kärsin vielä eilenkin elämäni pahimmasta krapulasta, jonka hommasin itselleni viime viikolla (ai mikä vanhuus?) ja piti käydä vain syömässä. Jep. Lopulta sitä on reivattu kuin viimeistä päivää, muun muassa otettu tanssikisoja kääpiön kanssa, juotu tequilaa (tyylillä: suola-shotti-toinen shotti-sitruuna. Suosittelen lämpimästi!), tanssittu lisää, juotu vielä vähän lisää ja lopulta pidettu kaverit kutreista kiinni, kun se on oksentanut (hahah). Miehiä vilisi siellä täällä, mutta jotenkin erään pari yötä sitten vietetyn yön jälkeen en jaksanut tsiigailla mahdollisia seksipartnereita sen tarkemmin, vaan keskityin omaan napaani ja niihin tequiloihin.

Nyt kuitenkin ajattelin ottaa itseäni niskasta kiinni, avartaa maailmaani ja lähteä katselemaan, mitä lähikaupallani olisi minulle tarjottavana.

P.S. Törmäsin Häneen baarissa. Eikä Hän halunnut puhua minun kanssani. Byhyy!

P.P.S. Uteliaisuuteni voitti ja oli pakko hyväksyä tässä eräs päivä Potentiaalisen innokkaat ja koiranpentumaiset ehdottelut ja katsoa mistä tällä kertaa tuulee. Herra tuli, paijasi (asia, mihin hän ei ole koskaan ennen suostunut), hieroi (tarvitseeko mainita, ettei tähänkään), kehui kroppaani (tässä vaiheessa ilmoitin, että kyllä minä annan ihan muutenkin), piti koko yön tiukassa syleilyssä, unissaan silitteli ja piti kädestäni kiinni (vai olikohan se toisinpäin, hups!?) ja too much information Niistä huolimatta hänelle ei riittänyt pelkkä blow job... Aamulla hän vielä pörrötteli tovin hiuksiani ja jutteli niitä näitä mukavia. Jäin suu auki katselemaan herran loittonevaa selkää. Kysyn yhä ja edelleen, että mitä vittua? Been there and done that like a million times, olen varautunut nyt siihen, että kaikesta huolimatta en kuule hänestä välttämättä mitään viikkoon, kahteen tai kuukauteen...

Ei kommentteja: