sunnuntai 27. tammikuuta 2013

Rock 'n' roll forever

Mikähän siinä on, että kun yksi tai kaksi osa-aluetta elämässä luistaa, kolmas ja/tai neljäs menee päin persettä? Ja kun nuo kolmas ja/tai neljäs saadaan elvytettyä, osat yksi ja/tai kaksi menevät enemmän tai vähemmän metsään...

Tällä hetkellä minulla menee kaikin puolin loistavasti. Paitsi miesten suhteen. Potentiaalinen on ollut hiljaa nyt aika tarkalleen viikon. Tai viikko sitten olen laittanut hänelle viestin, johon en ole saanut mitään vastausta. Viime yönä puhelimeni oli pelottavan hiljaa, vaikka odotin vähän jotain kännipuheluita. Ainoan elonmerkin puhelimeni antoi aamulla ennen ennen kahdeksaa (7:45, yäk!), kun se sovitusti herätti minut. Kyllä, voidaan vain arvailla minkä vuoksi olen tuohon aikaan herännyt sunnuntaina.

Maailman Ihanimmasta en ole kuullut mitään minun huikkaaman "katsellaan" jälkeen. Sen suhteen olen enemmän kuin fine, mutta Potentiaalinen jaksaa vähän ihmetyttää. Kuitenkin kun katsotaan kokonaisuutta tämän hetken elämästäni, täytyy minun olla aidosti, vilpittömästi ja kiitollisesti onnellinen (kuinka missiltä kuullostan?). En jaksa edes haistattaa pitkiä "kenellekään", jos tieten tahtoen haluaa käyttäytyä lapsellisesti tai pillu ei kelpaa.

Eli vaikka tilanne saattaa olla se, että olen lyönyt kaksi kärpästä yhdellä iskulla ja hävittänyt molemmat fuck buddyni, niin minua silti hymyilyttää ja olen lähinnä "Ai mitkä miehet? Mitä ne oikein on, jotain syötävää?". Voi siskot ja veljet, tästä tulee niin hyvä vuosi!

Miehiä tulee ja miehiä menee, mut rock 'n' roll forever!


2 kommenttia:

Neiti S kirjoitti...

Voi kun mäkin voisin olla noin positiivinen. Sen sijaan vedän sunnuntaikännejä ja häpeän vonkausviestejä joita tunti sitten lähetin - tuloksetta. Miehet on perseestä. Täytynee kaivaa paristot esiin ja aloittaa intohimoinen suhde vibraattoriin ;). Onneksi tässä humalatilassa osaan jo nauraa itselleni.

Filippa kirjoitti...

Neiti S: Joku viisas räppäsi aikoinaan, että elämä on sitä mitä teet siitä. Joko voit kohauttaa coolisti harteita, jos mies ei vastaa tai sitten voit valua itsesäälissä ja nolostuksissaan punkkupullon pohjalle. ;)

Vibraattori on ihan jees, se tulee aina kun pyydät eikä sille tarvitse selitellä, et sullakin kasvaa karvat!