maanantai 21. tammikuuta 2013

Keksin muutaman kysymyksen odotellessani

Kriittinen 25 tunnin raja lähestyy. Potentiaalinen ei ole vastannut eiliseen vonkausviestiini mitään (ei olisi pitänyt laittaa sitä!). Apua!

Olenko ikinä kertonut, kuinka odottaminen on asioista parhainta? Not. Minulla on paljon kysymyksiä pääni sisällä nyt, tässä niitä tulee:
  1. Miksi Potentiaalinen ei ole vastannut minulle?
  2. Miksi tämä asia niin kiinnostaa minua?
  3. Miksi silloin, kun odotat joltain viestiä, niin kaikki muut planeetan ihmiset (tutut ja tuntemattomat) pommittavat sinua koko päivän viesteillä (olen saanut henkilökohtaiseen numerooni viideltä eri ihmiseltä pitkin päivää viestejä. Ei ole mikään ihmeellinen asia, jos se linja on hiiren hiljaa viikonkin ajan...)?
  4. Miksi Maailman Ihanin ei ole vastannut äsken laitettuun viestiini?
  5. Mikä Potentiaalista vaivaa?
  6. Pitäisikö minun kasvaa aikuiseksi ja antaa asian olla (kyllä ne kivat vastausviestit sieltä vielä tulee!)?
  7. Miksi olen niin korvaamaton (lue: paras) nykyään töissä ja miksi teen sitä vaikka en pidä siitä ja kuinka se voi olla jonkun unelmaduunia ja minua se lähinnä vituttaa ahdistaa?
  8. Miksi elämä on välillä niin epäreilua? 
  9. Miksi kaikki pojat ovat yhtä aikaa hiljaa?
  10. Ja miksi Maailman Ihanin soittaa silloin, kun Potentiaalinen on täällä?
  11. Ja miksi Potentiaalinen laittaa viestiä silloin, kun olen Maailman Ihanimman luona?
Hyvää yötä minulle ja sinulle!

Ei kommentteja: