tiistai 29. tammikuuta 2013

Aaltoileva paniikki


Heti on kamalasti asiaa ja motivaatiota kirjoittaa, kun ei elä missään tasaisessa ja seesteisessä seksisuhteessa. Tällä hetkellä sattuneista syistä seksi tai läheisyys kiinnostaa yhtä paljon kuin kilo paskaa, mutta olen kaukaa viisas ja aloin tänään miettimään, että mitä sitten teen, kun tekee mieli?

Aloitin resurssien kartoittamisella ja menin töiden jälkeen kuntosalille (se ei ole erikoinen tapahtuma, uskokaa tai älkää). Keskityin lähinnä miesten katseluun, en treenaamiseen. Yksi kiva löytyi ja se saattoi hieman silmäillä myös minun suuntaan. Tai sitten mun kaverin. Tai sit se katsoi, miksei me treenattu.

Yksi asia täytyy sitten peilikuvan kanssa tehdä selväksi, että mitään neuroottista ihastumista ja päänvaivaa en saa yhdestäkään miehestä tehdä itselleni. Silloin olen aivan sietämätön. Ja rasittava.

Jes, eli komeita miehiä on vielä olemassa. Onkohan ihan ok käydä keskellä vilkasta salia kysymässä mieheltä "MOI, HALUAISITSÄ PANNA MUA?" vai pitäisikö olla jotenkin asiallisempi "Hyvää päivää, haluaisitte työntyä sisälleni jäykistyneellä siittimelläsi?". Vai kuinka?

Okei, eli en ole ihastunut tähän yhteen tyyppiin, joka saattoi joko katsella minua tai sitten mun ystävää... Mutta se oli hirveän komea. Onkohan se huomennakin vetämässä leukoja? Voisinkö hypätä roikkumaan sen jalkoihin, ei se huomais mun olematonta elopainoa.

Muita hyviä bongauspaikkoja on luonnollisesti baarit. Tai no muille ne olisi. Itse en törmää juuri koskaan, ikinä, koskaan, ikinäikinä mielenkiintoisiin tyyppeihin baareissa. En tiedä onko vika mussa, muissa vai baarivalinnoissani. Tai siinä, että en ole viimeiseen puoleentoista (1,5) vuoteen käynyt baareissa "sillä silmällä" katselemassa miehiä.

Hittolainen. Nythän tässä alkaa iskemään paniikki ja todellisuus iskemään päin naamaa. Mitä hittoa teen, jos en saa munaa silloin kun haluan? Apua. Apua.

Ei. Hätä ei ole tämän näköinen. Kaikki järjestyy vielä, se on selvä! Turha lietsoa mitään paniikkia tässä vaiheessa, kun edellisestä seksikerrasta on aikaa ehkä viisi (5) vuorokautta. Harva parisuhteessa eläväkään on luultavasti pannut edes viikon sisällä kertaakaan. Jes, kyllä tämä tästä.

Voi Potentiaalinen, haista vittu!



Ei kommentteja: