sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Sinkun normaali viikonloppu vol. 3

Voi vittu ampukaa mut! Mä häpeen! En voi liikkua edes pimeällä ulkona.

Periaatteessa eilinen oli menestys, vaikka kenelläkään ei ole sen suurempia muistikuvia (paitsi oon juonut 10+ tequilaa, ehkä 12-14 on todellinen määrä), kaikki on elossa, tavarat oikeilla omistajilla ja sillai... Paitsi... Oon tunnettu todella huonosta ja mustasta sarkastisesta huumorista. Ja valitettavasti kaikki ei sitä tajua, koska nytkin mun puhelimeen paukkuu ihan kamalia viestejä joiltain nuorilta pojilta, joille oon vähän heittänyt sitä kuuluisaa läpänderiä eilen. Eikä ne tajunnu, et ne mun jutut oli vaan vitsejä. Härskejä vitsejä.

Hienointa tässä on se, etten edes muista miltä nää hemmot näyttää, niin en osaa edes pakoilla niitä seuraavalla kerralla. Jos nyt jotain positiivista tästä pitää etsiä, heräsin sentään ylhäisessä yksinäisyydessäni omasta sängystä.

Joo. Menen takaisin peiton alle piiloon tota sika hienoa ilmaa. Heippa!
Note to self: Kerro niitä huonoja vitsejä vaan niille kavereille. Tai peilikuvallesi, se ainakin nauraa niille!

Ei kommentteja: