perjantai 19. huhtikuuta 2013

KEEP CALM AND GANGNAM STYLE

   

Varoitus! Kirjoitus sisältää sydäntä riipivää tilitystä miesten katteettomista ja kauniista sanoista. Suosittelen olla lukematta! 

Mun sy-sy-sydämestä 
puuttuu palanen 
ja uu-uu 
se on sun näköinen...

Naisen mieli on outo. Se ei luultavasti kenellekään ole jäänyt epäselväksi, mutta kerroin sen silti. Mun päässä on pari viime päivää soinut yllä oleva huippubiisin kertsi non-stoppina ja alan tuleen hulluksi. Niin biisistä kuin syystäkin tähän korvamatoon. Mulle on tullut semmoneno olo, että mun sydämestä puuttuu jotain. Toivoisin sen olevan pulssi, mutta kovasti se tuntuu valtimoita painellessa.

Olen viimeiset pari vuotta henkseleitä paukutellen viilettänyt menemään onnellisena sinkkuna ja lähinnä ällönnyt ajatusta parisuhteesta, sitoutumisesta ja läheisyydestä. Kunnes mother fucker "Maailman Ihanin" alkoi lepertelemään minulle maanantaina. Ja jatkoi sitä tiistaina. Keskiviikkona. Ja torstaina. En kestä! En tajua häntä. Aina ennen kun nähdään, hän on superihana ja mukava ja kutsuu kaiken maailman hellittelynimillä. Ja sen jälkeen, kun olemme nähneet niin tulee se helvetin SILENCE! Ei yhtään vitun mitään! Ja jos koitan itse ottaa yhteyttä, niin jos saan vastauksen, on se todella nihkeä.

Ei fuck buddyn tarvitse leperrellä ja saada ihastumaan ja rakastumaan ennen seksiä (kyllä minä annan ilman kauniita sanojakin, no problemos!) ja seksin jälkeen sen ei tarvitse olla töykeä ja idiootti. Riittää, että on mukava ennen. Ja jälkeen! Fuck buddyt ovat keskenään hyvissä väleissä olevia kavereita, joiden sukupuolielimet sattuvat nyt vain syystä tai toisesta kohtaamaan. Ei kukaan ns. tavallisellekaan frendille oo ennen lounastreffejä ihan yltiöystävällinen ja ihana ja niiden jälkeen aivan helvetin tympeä. Niin! Perkele!

Anygay, koitan kertoa sitä, että "Maailman Ihanin" (en suostu luopumaan lainausmerkeistä!) on saanut minut haaveilemaan seurustelusta ja siitä, että joku ottaisi minut iltaisin kainaloon nukkumaan (saanko kysyä, mitä tapahtui sille villille sinkkutytölle, jonka mielestä maailman parasta on mennä yksin nukkumaan ja vallata sänky kokonaan itselle asennoilla X, Y ja Ø?). Onneksi tämä tunne on vielä toistaiseksi hallinnassa ja tunnen oloni ihan hyväksi näin yksin. Mutta takaraivossa joku riivattu pieni ääni huutelee karuja faktoja elämästä ja siitä, että toisen kanssa voisi olla myös mukavaa.

Äh, en kestä! En voi keskittyä mihinkään, kun katselen onnellisia pariskuntia ja mietin, miltä tuntuisi jos joku pussaisi minua kauppajonossa (sen sijaan, että hikihatussa koitan jaksaa kannatella täyteen kerättyä koriani, koska kärryjä käyttävät vain perheelliset). No niin, Keep calm and gangnam style!

Ajattelin nostaa ton perunaa halailevan kissan pöydälle "Maailman Ihanimman" kanssaan seuraavan kerran, kun hän mussuttelee ja kullittelee minua. Ei pienen tytön päätä saa laittaa pyörälle katteettomilla rakkaudentunnustuksilla. Seksi seksinä ja rakkaus rakkautena. Niin! Perkele!

 
Näytän tippaakaan liioittelematta tältä yllä olevalta hepulta, kun luen "Maailman Ihanimman" viestejä.

P.S. Kaiken tämän hullutuksen keskellä olen miettinyt myös Potentiaalista hyvin lämmöllä. Mikä vittu mua riivaa?

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Pakene! Pakene vielä kun voit!!! Toi on niin petollinen miesryhmä! Ne ei tiedä mitä tahtoo ja jos tietää niin ei ainakaan sua. T.Toivottavasti viisaampi seuraavalla kerralla