maanantai 15. huhtikuuta 2013

DIY-kriisi part. 2

Arvatkaa mitä!!! Mulla on asiaa! Ekaa kertaa ehkä kuukauteen, tää on ihan mahtavaa ja tätä on todellakin odotettu (ette luultavasti te kaksi tänne eksyttä raukkaa, mutta allekirjoittanut on janonnut juoruilemista ja nyt on jotain mistä kertoa. JES! Vaikkakin tämä on itse kehitetty kriisi, ei anneta sen häiritä.)!

No. Poikaystäväni Potentiaalinen tosiaan pienen mökötyksen jälkeen nousi kuin feenikslintu tuhkastaan pari viikkoa takaperin ja sen jälkeen olemme nähneet ja tekstailleet harva se päivä (nähtiin viime viikolla kolmesti ja viikonlopun olin out of town, eli käytännössä siis seucataan, kun näimme joka toinen päivä!).

No, laitoin hänelle viestiä äsken, että minulla olisi aikaa nähdä tänään illalla tai huomenna aamulla. Tai molempina. Ja wtf?? Hän valitsi aamun. Emme ole siis viettäneet yhtään yötä viime viikolla yhdessä. Ja nytkään ei halunnut tulla yöksi. Vedin sit hernemaissipaprikat nenääni ja nyt mun tekis mieli olla lapsellinen ja perua aamun seksisessio useastakin syystä (mulle tulee kiire, ei oo ainakaan tällä hetkellä pikapanofiilis ja... No ei ole muita syitä). Ihan vaan siitä syystä, et mua kiukuttaa ettei se halunnu nussia koko yötä kanssani (eikä nyt mennä siihen, et se on ollu koko viikonlopun töissä 247 ja allekirjoittanut sluibailee 247, eli yöunet tulee joilleki tarpeeseen, joillekin taas ei).

Perunko aamutreffit vai en?  ÄÄÄÄÄÄÄäääääÄÄÄäÄÄÄääÄäÄÄääÄÄÄäÄ!!!

  Joo? No todellaki?

P.S. Onks mulla oikeesti liian pienet murheet? Saisin munaa, mut yksikin väärä sana ja mua ei kiinnostakaan.

P.P.S. "Maailman Ihanin" oli reisusssa kuukauden verran ja tuli tänään takaisin Suomeen JA NYT SE CHATTAILEE MULLE! Ja kyselee miten aion korvata hänelle feidaukseni, kun mun piti mennä viettään sen kans romanttista rantalomaa sinne missä se olikaan. Hmm... Jospa panen häntä(kin)!

P.P.P.S. Pitäiskö mun hommata vähän muitakin fuck buddyja?

Ei kommentteja: