keskiviikko 8. toukokuuta 2013

Kielletyt jutut on kivimpia

Oikeasti elämässäni ei ole tapahtunut mitään jännittävää muutamaan hetkeen, koska olen kirjoittanut lopputyötäni kellon ympäri pari viimeistä päivää.

Valehtelematta hurjinta mitä minulle on tapahtunut pariin päivään, on se, että törmäsin Potentiaalisen BFF:ään...

Ja viime yönä näin hänestä unta, missä hän kertoi kuinka pahalta hänestä tuntuu ajatella minun ja Potentiaalisen hmmhmmhmm, koska olen hänen elämänsä nainen. Siinä sitten vähän halailtiin ja pussailtiin ja vakuuttelin hänelle, ettei minun ja Potentiaalisen välillä ole minkäänlaista romantiikkaa. Sitten uni loppui, eikä päästy edes itse asiaan. Byhyy! Mutta pointtini on siinä, että olen koko päivän miettinyt BFF:ää ja hänen vempainta taukoamatta ja saatan ehkä ihan vähän haluta tarjota hänen käyttöön erinäisiä reikiä ja koloja vartalostani. Tämä ajatus häiritsee kovasti alla olevaa projektia, koska huomaan jumittuneeni tuijottamaan lähintä objektia pitkiksi toveiksi seksistä haaveileva ilme kasvoillani (sori sinä nörttipoika viereisellä koneella, jos annoin huokailujeni ymmärtää jotain!)(enkä ole varma oliko tämä lause suomea).

Anyway, anygay, vielä painetaan viikko hikisesti jotain muuta kuin miehiä (Potentiaalisen kanssa seksiä ei lasketa, olemmehan me jo naimisissa). Sitten olen over and out ja valmiina valloittamaan maailman sekä hankkimaan elämän, jej! Hehe, monestihan edellä oleva lause on kuultu suustani? Tällä kertaa se pitää vain paikkansa. Jej!

Ei kommentteja: