tiistai 13. joulukuuta 2011

Yöllinen avautuminen

En haluaisi olla yksi niistä tytöistä, jotka vaativat, kitisevät, itkevät, tivaavat, jankkaavat, utelevat ja ovat enemmän tai vähemmän suoraan mustasukkaisia ja epäluuloisia. Mutta sellainen Filippa yrittää nostaa päätään jostain sisältäni.

Syy siihen on tadaa, Potentiaalinen. Ja meidän määrittelemätön suhde.

Vietimme viime yön yhdessä, mukavaa oli ja hän lähti aamulla. Eilen ei koko päivänä mitään viestiä, joten taivuin sellaiseen itse illalla (ok, todella myöhäinen ajankohta), johon ei tietenkään vielä mitään vastausta ole tullut. Kello on tällä hetkellä 4:21 ja olen about hermorauniona yksin kotona "Miksei se vastaa, mitä se tekee, kenen kanssa hän on, eihän hän vain ole Eräs Tytön kanssa? Anna hänen olla yksin kotona myös, hyvin väsyneena ja tyytyväisenä ja tyydyttyneenä edellisestä yöstämme!!".

Enhän minäkään aina jaksa vastata hänen viesteihinsä, jos ne tulevat illalla. Mutta... Kun... Ennen hän laittoi aina itse oma-aloitteisesti jotain hyvän yön toivotuksia tms. Onko suhteemme jo liian vakiintunut tällaiseen? Hmm, vissiin ehkä olemme jonkun rajan ylittäneet, kun eilen molempien seksin harrastamisten jälkeen molemmat tekivät omia juttujaan lusikassa hengailun ja söpöilyn sijaan, haha.

En tiedä pitäisikö minun kysyä häneltä suoraan, mikä tämä juttu on. Puhdas seksisuhdekin olisi ihan ok, jos sitä seksiä sitten saisi useammin kuin kerran tai kaksi viikossa. Myös ehkä jotain enemmän se voisi olla (tai ainakin niin, ettei hänellä saisi muita olla, hahahahaha).

Nyt kun kaikki on mustaa valkoisella ja katsoin hänelle lähetetyn viestin kellonajan, oloni on noin tuhat kertaa rauhallisempi, mieli selkeä ja kirkas. Tietysti Potentiaalinen on ihastunut (ja rakastunut) minuun, pitää minua hauskana, seksikkäänä ja pirun viehättävänä ja haluaa olla minun kanssa (vain ja ainoastaan minun). Ainoa ongelma tässä on hänen ujous. Pitäisikö minun ehkä nousta sen yläpuolelle ja nostaa kissa pöydälle vai odottaa ja antaa hänen avata se(kin) keskustelu vai vaan antaa asian olla vai vai?

Rakas Päiväkirjani, kerro mitä minun pitäisi tehdä?

Nyt voisi olla korkea aika painua takaisin pehkuihin, jotta jaksaisin huomenna tehdä töissä muutakin kuin valittaa. Pari viime viikkoa on taas ollut niin hulluja (jep, oon Korvatunturilla tonttuna, kiirettä pitää!), että odotan vain joulua, rauhaa ja joulurauhaa!

Mutta nyt ihanan hyvää yötä ja huomenta! Palataan asiaan.

P.S. Vai voiko miehen ihastuminen haihtua yhden päivän aikana pois kokonaan?

Ei kommentteja: