keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Katoava seksipartneri

Lähestyvät Ne (hmm, anna niiden tulla, en halua vielä perustaa Potentiaalisen kanssa perhettä) ja sekava ja määrittelemätön seksisuhde ei ole hyvä yhdistelmä. Onneksi tiedostavana ja fiksuna ihmisenä koitan pitää matalaa profiilia nyt, mutta entäs jos ei yhtään huvittaisi moinen?

Tekisi mieli soittaa Potentiaaliselle ja käskeä hänet tilille tunteistaan. Olenko hänelle vain satunnainen pano (kiitos kysymästä, olen edelleen hänelle elämänsä rakkaus), seksiobjekti (tätäkin), tuleva vaimo (TAHDOTAAN, MOLEMMAT!) vai mikä?  Vai mitä vittua se on, että hän tulee tänne, riisuu itsensä ja minut heti, harrastetaan seksiä ja erinäisiä variaatioita siitä, pitää minua kainalossaan, silittää minut uneen, herättää keskellä yötä seksiin, jonka jälkeen ottaa takaisin kainaloonsa nukkumaan. Aamun sarastaessa (kuvittele ainakin se kesäinen sarastus <3), hän nousee, pukee vaatteet päälle ja lähtee. Ja katoaa.

Kunnes määrittelemättömän ajan kuluttua hän kaivautuu takaisin maanpinnalle ja sama alkaa alusta. Kuvitteleeko hän, etten enää tarvitse niitä päivittäisiä tuhansia tekstiviestejä, vaan olen hänen vapaastikäytettävä seksiorjansa? Vai alkaako häntä ujostuttamaan (kun tajuaa, että minä olen hänelle Se Oikea)? Vai katoaako hän muiden naisten luokse (hahah, johan vitsin murjasin! Tietysti hän on minulle uskollinen, hamaan loppuun saakka!)?

Voi rakkaat menkat, alkakaa nyt vaan, niin loppuu tämäkin ahdistus ja olen tyytyväinen siihen, että edes saan.

P.S. Eikö elämäni vaikuta ihan älyttömän mielenkiintoiselta nykyään? Niin, sitä minäkin!

Ei kommentteja: