perjantai 9. joulukuuta 2011

Näpit irti, se on minun!

En tiedä miten päin olla vai ollakko mitenkään päin? Ignorata koko juttu vai kysyä asiasta enemmän? Vai vaan kertoa, mitä hauskaa kuulin?

Olin tulossa töistä kotiin, kun matkalla poikkesin muutamassa kaupassa. Eräässä liikkeessä näin Erään Tytön, jonka tiedän olevan Potentiaalisen kaveri. Hänen ympärillään oli pari muuta tyttöä (vai naisistako pitäisi puhua, kun ikä lähentelee kolmeakymmentä (30)?) ja keskustelu kävi kiivaana liikkeen ovella. Olin lähdössä liikkeestä ulos, juuri kun kuulin osan keskustelusta: "... ja sit mä laitoin Potentiaalisen kahviin...". Luulen ainakin sanan olleen kahvi. Ja äänensävy oli: hyvin ihastunut.

Mikä kahvi? Missä? Mitä laitoit sinne? Miksi puhut Potentiaalisesta monien naisten ympäröimänä? Vielä minun kuullen?

Teki mieli pysähtyä ja kysyä: "Mutta laittoiko Potentiaalinen sinulle päivällä tekstiviestiä, missä kutsui sinua söpöllä lisänimellä?", mutta olin aikuinen ja jatkoin muina naisina ulos.

Luulen tämän Erään Tytön tietävän minut ja että ainakin tunnen Potentiaalisen. He olivat muutama viikko sitten yhdessä reissussa ja Potentiaalinen piti minuun sieltäkin yhteyttä (ja ryntäsi sillä samperin lentokoneella luokseni sen sijaan, että olisi jäänyt tämän tytön kanssa vehtaamaan). Voisiko tyttö siis tietää minusta ja Potentiaalisesta jotain? Voisiko hän olla ihastunut Potentiaaliseen ja halusi minun kuullen sanoa jotain hänestä? Jos Potentiaalisella olisi jotain vispilän kauppaa tuon Erään Muijan Tytön kanssa, niin antaisin asian olla kokonaan. Miehistä tappelu ei ole minun juttuni (ja tiedän, että Potentiaalinen valitsisi minut tämän epätodennäköisen tilaisuuden tullen, hahahaha!).

Äh, helpottipas avautuminen. Hengittelen silti vielä hetken syvään, etten tee mitään hätiköityä (kuten laita jotain mitä vittua-tekstiviestiä). Koska minua Potentiaalinen rakastaa ja haluaa, vain minua! Eikö niin?

Ei kommentteja: