perjantai 6. maaliskuuta 2015

Moi!

Mun uusi ura on alkanut vauhdikkaasti ja todella loistavasti. Oon koko viikon ollu mielettömässä flowssa ja vaan miettinyt, miksen oo keksinyt tai tehnyt tätä siirtoa jo aikaisemmin. Tää on mun juttu, tän mä osaan ja tässä mua arvostetaan (sillä tasolla ja sillä tavalla kun haluan. Edellisessä elämässä, joka loppui long time ago eli tasan viikko sitten, mua arvostettiin LÄHINNÄ tutkinnon, aseman ja numeroiden avulla. Nyt mun ihmisyys on todella isossa osassa ja sen arvostus on todella jees).

Olen ihan lapsellisen innostunut tästä kaikesta. Vitsiläinen!

Kuten oon jo pariin otteeseen hokenut, tulen olemaan niin kiinni duuneissa nyt, etten kerkeä mitään miesjuttuja säätämään. Kuitenkin tää mun alkuvuoden päänvaiva on ollut taas muhun vähän yhteydessä ja nähtiinki tässä viikolla asian X takia (jeesasin todella pienessä duunijutussa). Luonnollisesti tilanne johti seksiin ja se siinä seksin aikana sano taas kaikkea ällöttävän kivaa, kuten että "asia X oli vaan tekosyy et sain nähdä sut", "oon miettiny sua tosi paljon viime aikoina" ja kaikkea tollasta pientä. Menin vähän lukkoon, enkä edes muista reagoinko noihin sanallisesti jotenkin vai mitä. Mutta anyway, seksin jälkeen vielä hengattiin pitkä tovi myöhään yöhön ja käytiin läpi tätä duunikeissiä (ok, käytännössä molempien harrastuskin, siks jaksettiin jauhaa siitä niin kauan) tosi hyvässä ja normaalissa hengessä. Sit se lähti kotiin nukkuun ja seuraavana päivänä tuli vanha kunnon BOOM! Näkemisen jälkeen se on vaikuttanu taas tosi nihkeeltä ja sen viestittely on ollut jälleen omituisen nihkeetä, sellaista ettei siitä voi oikeastaan jatkaa ja vastauksien välistä on voinu lukea älähäiritsemua. Ok, sil on kiire omien juttujen kans ja näin, mutta esimerkiks eilen en jaksanut pitkittää viestittelyä, kun tuntui että vastaukset oli aika "klousaavia" koko ajan ja juttu jäi hänen viestiin, missä luki "Wou!". Ja sit tänään se kuitenki laitto viestiä jatkaen, et "Mut tosi hyvä jos se juttu autto". Sit vastasin sille ja BOOM, se oli taaaaas tosi nihkee.

Siis mitä vit-tu-a?? Ennen näkemistä se viestitteli tosi innostuneesti ja ns. normaalisti ja jatko juttuja jatkuvasti. Mul ei mee tää käytösmalli nyt jakeluun. Se tietää et harrastan sen kans mielelläni seksiä ja oon sanonut, et sitä voi ehdottaa mulle ihan suoraan, jos sellanen fiilis on. Kuitenkin se näkee ton kaiken vaivan, et liehittelee ja on superkiva ja huomioonottava ja ties mitä ja sit seksin jälkeen SILENCE! Ehkä se saa tolla jotain kiksejä. Pitää varmaan kokeilla leikkiä vaikeasti tavoiteltavaa, jos sillä on perverssio saalistaa naista, panna sitä ja jättää se itkemään sen perään.

Vähän jotenkin sama juttu kävi tän Universumin Ihanimman kans. Synkkas tosi hyvin, se vaikutti äärimmäisen kiinnostuneelta ja olis ilmiselvästi halunnu nylkyttää mua, mut koska se oli oikeasti herrasmies ni tilanne ei johtanut siihen. Ja hyvästien jälkeen BOOM ja SILENCE!

Onks toi Tinder täynnä niin vitun nälkäsiä ja yli-innokkaita mimmejä, et ne vie kaikki kivat miehet meiltä normaaleilta naisilta? Täytyy kokeilla itekin tota läähätystekniikkaa ens kerralla.

ÄÄÄÄÄÄH! Annetaan olla, en jaksa pohtia näin vaikeita ihmisiä. Mä keskityn mun uuteen uraan, koska se on niin kivaa ja parasta. Ja minä oon kiva ja paras!  Ja elämä on kivaa ja parasta! 

<3 <3 <3 <3

Ei kommentteja: