torstai 26. helmikuuta 2015

TOKAVIKA

En voi käsittää tätä. Istun vikoja päiviä tässä kirotussa konttorissa ja ensi maanantaina olen jo uusissa unelmahommissa. <3 <3 <3 <3 Kaikki mun tulevat ex-kollegat ovat todella harmissaan poislähtemisestäni, mutta samalla myös innoissani, että oon uskaltanut tehdä tällaisen päätöksen. Kuka oikeasti lähtee vakaasta ja hyväpalkkaisesta vakityöstä käytännössä yrittäjäksi ihan uudelle alalle ilman virallista asiakaskuntaa. Meitsi! o/

Olen mennyt viimeisen kuukauden todella vauhdilla ja oon tainnu nukkuu pisimmillään kasiin asti kerran helmikuun aikana. Mun silmäpussit alkaa oleen megalomaaniset ja mun henkiset voimavarat aika finito. Olis ollut varmaan ihan fiksua ottaa lomat tähän loppuun, mutta liian kunnollisena ja tunnollisena teen työni loppuun asti. Yea right, delegoin kaikki duunit muille ja pyörin tuolillani ympäri suljetun oven takana. Mut tää on henkisesti tosi raskasta esittää tekevänsä töitä!

Ei mulla oikeastaan mitään asiaa ole. Ei edes miesjuoruja! Ok, on mulla vähän mieli maassa, kun ei oo mitään kivaa sutinaa. Tää on ihan uutta mulle, ettei miehet rakastukkaan muhun päätä pahkaa ja roiku mun perässä. Kirottu Tinder ja sen sivuvaikutukset. Paitsi että repäisen ja lähden viikonloppuna baariin, ehkä jopa kahtena päivänä. Toivottavasti mulla on sunnutaina jotain hauskaa kerrottavaa!

Puspus, ihanaa loppuviikkoa sinulle ja minulle!

Ei kommentteja: