torstai 19. helmikuuta 2015

KIROTTU UNIVERSUMIN IHANIN!#&/%&%(

ÄSH! Mua vaivaa taas miehet. Tai tää UNIVERSUMIN IHANIN. Meillä oli tosi hauskaa ja sit siitä ei kuulu mitään!!! En tajua. Okei tajuan ehkä mistä homma kiikastaa, mutta silti ärsyttää. Oon sitä huomattavasti nuorempi ja hieman erilaisessa elämäntilanteessa ku se. Mut haittaako se? Mua ei ainakaan, sitä ilmeisesti. Idiootti!

Ehkä se on vaan tää talvi, mikä vaikuttaa siihen, ettei oo oikein mitään sutinaa? Ja edelleenkään mulla ei oo aikaa mihinkään miesjuttuihin, mut olis se nyt kiva et joku edes yrittäis.

Mulla alkaa aamut käydä vähiin vanhassa duunissa. Samalla hurjaa tahtia mun keskittymiskyky huononee ja delegoin juttujani muille sen minkä kerkeän. Olis vaan pitänyt pitää kesälomat tähän loppuun, turhaa herään joka aamu töihin ja annan asiakkaille tai kollegoille eioota, entiedää tai muaeikiinnostaata. Toisaalta saanpahan nekin sit rahana ja voin laittaa haisemaan. Käkäkäkäkä!

TÄÄONJÄNNÄÄJÄNNÄÄJÄNNÄÄJANYTUNOHDANMIEHET!

Ai nii joo! Mulla on ollu tässä jo "muutaman päivän" kauhean hellyyden tarve ja saatoin viime yönä nukkuu yhden tyypin kans, joka on mulle ihan kaveri, mut se ehkä haluais jotain enemmän. Mut me nukuttiin kiltisti vierekkäin eikä pantu. Ehkä vähän tuhmasti tehty, mutta kuka hullu nyt spoonauksesta kieltäytyy?

Ei kommentteja: