keskiviikko 18. helmikuuta 2015

I did it!

Tää on oikeesti ihan uskomatonta. Vajaa pari viikko ja oon vapaa näistä paskapaskahommista! Mulla on keskittymiskyky ja kiinnostus pakkasen puolella näihin juttuihin, ja sanomattakin selvää et nää vikat päivät pitäis hakata näppistä ku viimestä päivää (eheheh). Äh, meitsi handlaa nää vaikka tiukkaa tekeekin!

Mun sunnuntaisesta deitistä aka UNIVERSUMIN IHANIMMASTA ei oo kuulunu mitään. Ja jos siitä ei kuulu ja sitä ei kiinnosta ni oma on menetyksensä, mua ei nyt huvita masistella ja miettiä miehiä. Okei, mua alko just nyppiin miksei siitä oo kuulunu mitään. Se koitti vaivihkaa nimittäin kosketella mua ja pitää kättä mun erinäisissä paikoissa, eli se oli ihan selvästi ainakin fyysisesti viehättynyt musta. Pari päivää sit muuten tää mun alkuvuoden suurin rakkaus, josta olin just päässy yli, otti muhun yhteyttä ja kyseli oonko hengissä. Teki mieli heittää puhelin seinään, mutta vastasin sille ihan asiallisesti ja that's it.

Mutta kuten jo totesin joskus aikasemmin, mulla ei tuu olee aikaa miehille nyt. Mul on mm. seuraava kokonaan vapaa vapaapäivä ööh... Pääsiäisenä? Ei siinä kerkeä paljoa kehenkään kaksilahkeiseen rakastumaan. Onneksi.

Niih! Sellaista! Oon niin innoissani, etten kestä! <3 Mulla on siis uus soppari allekirjoitettu ja aloitan hommat ihan pian. Peittosin hommassa sellasen sakin, etten voi olla kuin ylpeä itsestäni. Siellä oli mua paljon pätevämpiä, kokeneempiä ja koulutetumpia tyyppejä, mut ne halus just minut. Ja ne luottaa muhun. Tää on ihan superihanaa ja -imartelevaa ja ennen kaikkea motivoivaa!

Vitsi tästä tulee kuulkaas hyvä vuosi. Kannatti masistella ja olla siipi maassa koko tammikuun, ni loppuvuosi on pelkkää kultaa, glitteriä, pintaliitoa ja priimaa!

P.S. Manaan itseni UNIVERSUMIN IHANIMMAN vaimoksi samalla tavalla, kuin manasin itselleni uuden duunin. Eli pitäkää peukkuaja, että musta tulee vielä joku kaunis päivä ROUVA UNIVERSUMIN IHANIN! <3

Ei kommentteja: