tiistai 3. helmikuuta 2015

Ryhtiliike

Nyt on tiistai ja aloitin eilen uuden elämän. Koitan skarpata syömisten kanssa, liikkua säännöllisesti ja järkevästi, teen asioita mitkä tekevät minut onnelliseksi ja seuraan sydäntäni. Kuulostaa todella imelältä ja tylsältä, mutta kai saa edes yrittää?

Mun koko alkuvuoden kestänyt enemmän tai vähemmän alakuloinen olo jatkuu ja syytä en osaa sanoa. Veikkaan, että vika on miehissä (tai miehessä), mutta koitan painaa asiat villasella ja keskittyä kaikkeen tulevaan. Minulla ei todellakaan ole aikaa tai energiaa deittailla, sitten kun olen oman onneni seppä. Multa menee luultavasti TAAS kesälomat ja joudun raatamaan saan tehdä töitä ainakin ensimmäisen vuoden kellon ympäri ja jokainen duunijuttu on käytännössä pakko ottaa vastaan. Mutta en voi valittaa, itsehän tieni olen valinnut.

Tilanne todellisuudessa on se, että olen vielä normi duunissani enkä ole puhunut täällä kenellekään, että saatan lähteä. Mutta jos lähden, se tapahtuu ensi kuun alussa. Mua helpottaa ajatella, että jos tähdet ovat paikoillaan ja tän on tarkoitettu menevän näin, en enää ensi kuussa tähän aikaan istu tässä samperin toimistokompleksissa ja näpytä mukatärkeitä juttujani, vaan olen perehtymässä uuteen ammattiini ja tuleviin kollegoihin.

Hirvittää vähän itseänikin, kuinka tiukille kaikki tulee menemään ajallisesti, mutta mulle sopii paremmin ex tempore-toiminta, kun kuukausien huolellinen suunnittelu, asioiden järjestely ja järkevä toiminta. Jos taas tämä tulee liian nopealla aikataululla, sinnittelen vielä muutamia kuukausia ja sitten uusi yritys. Pääasia minulle on, että tämä tapahtuu! Mut saa pitää peukkuja, että 3.3.2015 istun toista päivää uusia hommia ihmetellen.

Ihanaa päivää kaikille, ei anneta sohjon tai miesten latistaa tunnelmaa! <3

2 kommenttia:

Tapsa kirjoitti...

Kuulostaa todella imelältä ja tylsältä, mutta kai saa edes yrittää?
Väärin! Juuri sitä pitää yrittää!

Filippa kirjoitti...

Kiitti Tapsa! Todellakin yritän, vaikka sitten niin monta kertaa, että onnistun! :)