keskiviikko 25. maaliskuuta 2015

Sellaista.

Mun uudet duunit ovat käynnistyneet todella vauhdilla ja on tullut painettua välillä yötä päivää hommia. Ja välillä taas oon ollu klo 12 päivällä valmis, vaikka kuten tänään. Tää on just se mitä oon halunnu; itse päätettävät vaihtelevat työajat, mitkä voi itseni halutessa olla maanantaista perjantaihin klo 8-16 tai jotain ihan muuta. Mulla on olo kuin vapaalla taivaanlinnulla ja oon tositositosi onnellinen. Mutta myös äärimmäisen väsynyt. Tällä viikolla on ollut vähän huonompi flow hommissa ja ensimmäiset epätoivon itkut on tullut tiratettua, mutta se kuuluu asiaan. Kaikki on mennyt tähän asti niin älyttömän hyvin, et pieni vastoinkäyminen herättää tän prinsessan hyvin todellisuuteen ja laittaa tsemppaamaan vieläkin enemmän.

Mun duunissa on se hyvä puoli, et se on todella intensiivistä ja vaatii multa ihan älyttömästi. Niitä tehdessä en kykene tai pysty miettimään mitään muuta, vaan fokus on ihan aikuisten oikeasti 110% niissä, enkä myöskään näe ympärillä olevaa maailmaa. Oon pystynyt blokkaamaan vähäisetkin ajatukset miehistä todella hyvin ja oon aika onnellinen siitä, koska ne on ihan tyhmiä. Yks on ärsyttävä, toinen väärällä puolella maapalloa, kolmas ei tajua ja neljäs ei vaan muuten nappaa.

Sellaista. Tääl on kaikki hyvin, onko siellä (KRISSE!!!)?

7 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hihihii, Krisse on vielä elossa! Luen sun blogia forever and ever, vaikka oonkin vähän laiska kommentoimaan <3

Ihanaa kuulla, että sun uudet duunit on alkanut hyvin ja kuulostaa tosiaan kutkuttavan mielenkiintoiselta! En yhtään osaa pistää palasia yhteen, että mitä mysteerihommia puuhaat mutta hienolta vaikuttaa :) Paljon tsemppiä! Ja miehet on tietysti pöllöjä tai väärässä paikassa, siinä ei mitään uutta. Tässä hieman ensiapua kuivaan kauteen, ole hyvä: http://www.buzzfeed.com/jennaguillaume/boom-pregnant#.krzn5w71V.

Mun elämässä ei oo oikein mitään uutta. Oon päässyt pahimman mummokauden ohi ja skumppa on alkanut taas maistumaan, jee! Parisuhde voi auvoisan hyvin ja tasapainoisesti, tulevaisuus näyttää ruusuiselta. JA KOHTA OLLAAN SEUKATTU KAKS VUOTTA, OMG. Ei muuten mitään isompia uutisia silläkään saralla (oon alkanut vihjailemaan kihlauksen olevan paikallaan, koska jotain uutta vipinää täytyy elämään välillä saada, plus huomiota ja lahjoja) (tai koiranpentu) (kumpikin käy, tai molemmat, en ole nirso).

Love,
Krisse

Filippa kirjoitti...

IIIIK, IHANAAAA OOOT ELOSSAA!!!! Sun elämä kuulostaa ihanan seesteiseltä ja täydelliseltä, et mun tekee mieli vähän jopa vihata sua. Ei vaineskaan, en vihaa, mut oon melkein jopa vähän kade. Melkein, mutten ihan!

Tuut sit ilmottaan heti kun sua on kosittu! Onko sun mies edelleen niin ällöihana mitä se silloin alkuun sitä hehkutit? Onko sillä mitään huonoja tapoja tai ällöttäviä ominaisuuksia mitkä ottaa sua pattiin? Sun on jotain pakko keksiä, koska alan muuten pian itsekin haaveilemaan parisuhteesta.

Ai mistä moinen fiilis? No. Monestakin syystä. A) en kerkee yksin hoitaa kotia, b) käyn aavistuksen ylikierroksilla ja mun on vaikea nukahtaa yksin c) Helsingissä seksin saanti siedettäviltä miehiltä on kiven alla, kun ei rieku baareissa. Eli todella painavia syitä, miksi haluaisin parisuhteen.

Ja mun duunit on käytännössä ihan normihommia, autan ihmisiä asiassa B, Y ja K. Mut se on niin kivaa. Ja mahtavaa. Sekä pikkasen rankkaa. <3

Mun pitää rientää nukkumaan nyt, pusspuss! Tuu kertoon taas mulle kuulumisia vaikkei mitään erikoista edes olis. :)

xxx, F

Filippa kirjoitti...

Ai niin ja toi linkki. KUOLEN!!! <3

Anonyymi kirjoitti...

Huh, en eees osaa kuvitella miten vaikeeta tästä kaupungista on löytää sutinaa käymättä baareissa! Itsehän en moista outoutta ole koskaan kokeillut ;)

Mun mies on kieltämättä paras poikkis ikinä ja meillä ON ällöihanaa. Ei riidellä juuri koskaan ja silloinkin kun riidellään, niin aika rauhaisasti (historiaan on jääneet ekan vuoden riipivät tappelut, kun ärhenneltiin koko ajan ja kaksi maailman sitoutumiskammoisinta ja itsepäisintä paskaa haki paikkaansa symbioosissa).

Mutta ei sinkkuna oikeesti kannata kadehtia ketään seukkaavaa, siis OIKEESTI. Koska me pariutuneet mummoihmiset kadehditaan sinkkujen A) jännittävää ja mahdollisuuksia täynnä olevaa rakkauselämää B) uutuudenviehätystä ja intohimoa suhteissa C) sitä että maailma on teidän osteri D) sitä että joudutte siivoamaan vaan omat jälkenne ettekä todellakaan noukkimaan kenenkään toisen sukkia lattialta ja raaputtamaan itselle kuulumattomia munakokkelin jäämiä paistinpannusta E) sitä että saatte laiskotella ja tehdä ihan mitä vaan himassa kantamatta huonoa omaatuntoa siitä, ettette jaksa viettää koko ajan romanttista laatuaikaa vaan haluatte katsoa yksin Frendejä.

In a nutshell, suhteessa on ihanaa ja ärsyttävää. Sinkkuna on ihanaa ja ärsyttävää. Onneks kaikille tulee kesä ja skumppa on halpaa! <3

Lööv,
Krisse

Tapsa kirjoitti...

Hoo! Krisse on hengissä :o) Terveisiä!

Onnittelut tietysti myös blogiemännälle uusista kuvioista. Hienoa, jos homma sujuu sunnitelmien mukaan.

Anonyymi kirjoitti...

Hengissä ollaan, moi Tapsa! Toivottavasti sulle kuuluu pelkkää hyvää :) Aurinkoista kevättä!

Puss,
Krisse

Filippa kirjoitti...

Tapsa: Thänks! Onhan tää rankkaa, mut kyl tää on kaiken tän arvoista! :)

Krisse: Totta, mun pitää nyt nauttia sinkkuudesta ja vapaudesta. Ja lopettaa ton yhden aasin himoitseminen. Voitko tulla lyömään mua, pliis?