tiistai 10. maaliskuuta 2015

Muutama kysymys.

Mulla on tossa mun vieressä vuoren korkuinen pino duunihommia, mitä pitäis käydä läpi, mutten voi keskittyä koska mua panikoittaa ja pahasti.

Mulla pyörii mielessä vaan UNIVERSUMIN IHANIN ja hänen käytöksensä. Hänestä ei ole (yllätysyllätys) kuulunut mitään sen jälkeen kun erottiin. Mutta ihan oikeasti. HÄN pussasi minua ennen kuin erottiin. Keskellä katua ja käytännössä keskellä kaupunkia. Ja asun Helsingissä eli yhdessä maailman suurimmista metropoleista. Mulla pyörii miljoona kysymystä päässä. Miks se pussas mua? Tarkottiko se jotain? Jos tarkoitti niin mitä? Entä jos ei tarkottanu, miks se silti teki sen? Mitkä sen motiivit on? Voisinko saada yksisarvisen? Ja koiranpennun? Ja voisinko olla tuleva rouva UNIVERSUMIN IHANIN? Olinko edes hyvä? Miks se pussas mua? Pussaileeko se muitakin samalla tavalla? Keskellä kaupunkia? Kuka? Mitä? HÄ??

Rakas universumi lähetä mulle vastaukset ja tähdet hyvät, pysykää niillä oikeilla paikoillanne. Kiitos!

Ei kommentteja: