sunnuntai 8. maaliskuuta 2015

Kiitos tähdet!

Ne ovat olleet viime aikoina enemmän kuin oikeilla kohdilla ja tää on mun mielestä tosi jees juttu, koska esimerkiski...

Heräsin aamulla ihanan tiukasta lusikka-asennosta UNIVERSUMIN IHANIMMAN sylistä. Ohops. <3 En ole ihan varma oliko sänkyyn meneminen tässä vaiheessa hyvä vai huono juttu, mutta aika (vai tähdet) sen näyttää. Anyway, meillä oli mukavaa (pienestä jännityksestä huolimatta) ja se pussas mua vielä ennen ku erottiin. Iiks!

Se miksi se otti muhun yhteyttä ja ehdotti tapaamista, on täysi mysteeri. Mutta en jaksa pohtia tai stressata asiaa nyt, vaan haluan fiilistellä tapahtuneita ja nuuhkia hänen tuoksua hiuksistani. Okei kyl mua vähän panikoittaa tää juttu. Meillä oli viimeksikin tosi hauskaa ja sit meni lähes pari viikkoa täydessä hiljaisuudessa (SILENCE!). Ehkä se johtuu vaan siitä, et se on oikeasti aikuinen eikä näprää puhelintaan jatkuvasti. Tai sitten se deittas muita ja tajus et oon oikeesti hauskin ja ihanin. Tai sit sillä oli vaan sikana duunia. Tai, tai, tai...

Ei nää asiat murehtimalla selviä tai parane. Ratsastan hyvällä flowlla ja katsotaan mihin se johdataa mut. Suunta on nyt ainakin todella hyvä! Ihanaa sunnuntaita kaikille, puspus!

P.S. Ai niin. Eihän mulla ollut aikaa murehtia ja pohtia näitä miesjuttuja. Niinhän se olikin.

Ei kommentteja: