perjantai 13. maaliskuuta 2015

13.

Voi pyhä sylvi mun elämä on siistiä tällä hetkellä! Oon kelaillu täs pari viikkoa jo miksen tehnyt tätä oikeasti jo aikaisemmin. Toisaalta en varmasti osaisi arvostaa tän mun duunin siisteyttä, jos en olisi mennyt aluksi ojasta allikkoon väärällä alalla muutamia vuosia.

Mulla on tapana tehdä "manauksia" ja löysin yhden päiväyksellä 13.2.2015, jossa toivoin saavani tän mahdollisuuden itselleni. Jos olisin silloin nähnyt tasan kuukauden päähän myöskin perjantai 13. päivään, niin olisin varmasti pissannut housuuni. Täytyy olla varovainen näissä mun manauksissa, etenki viime aikoina ne ovat toimineet pelottavan hyvin. Onneks nää ei oo onneks toiminu miesjutuissa, koska mulla olis tällä hetkellä noin 99 aviomiestä ja kaikki ongelmia.

Josta päästiinkin näppärällä aasin sillalla miehiin.  UNIVERSUMIN IHANIMMASTA ei oo kuulunut mitään, luonnollisesti. Muista on sitten senkin edestä ja mua ei vaan kiin-nos-ta ne. Miks se menee aina näin? En käsitä!

Ai pahus. Juuri tossa aikataulutin mun ensi viikkoa ja mulla on siellä tasan yks vapaapäivä, muuten oon kellon ympäri töissä. Eli ihan jees, että UNIVERSUMIN IHANIMMASTA ei kuulu mitään, koska sillon mun pitäis kuola suupielestä valuen kieltäytyä hänen treffaamisesta. Eiku?? Haluisin mä sittenkin sanoo sille: "Sori muru mulla on kiireitä duunissa!".

2 kommenttia:

Venla//Kukapelkaapallinaamaa kirjoitti...

Toi on kyllä niin ärsyttävää, kun miehet, joista ei oo yhtään kiinnostunu jaksaa ottaa yhteyttä, mut sit se täydellinen mies ei tajuu olla yhteydessä. -.- I feel ya.

Filippa kirjoitti...

Venla: Jep! Mut kai me sit joskus löydetään jotkut ihanat jolloin voidaan todeta, et hyvää kannatti odottaa. ;)