maanantai 22. heinäkuuta 2013

Urpo edelleen

En jaksa edes lukea, mitä olen eilen aamulla kirjoitetussa jutussa puolihumalassa avautunut, mutta tilanne näyttää nyt siltä, että hän todellakin veti herneet nenäänsä siitä, kun en jäänytkään söpösti nukkumaan lusikkaan hänen luokse (olis voinu pyytää jäämään, jos se on saatana siitä kiinni), vaan lähdin vähän sinne sun tänne (baariin).

Potentiaalinen siis feidas meidän eilisen tapaamisen ja sekös minua ärsyttää. Ihan vain siksi, että oltiin sovittu et nähdään. Ok, mun käytös ei ollut kauhean nättiä silloin aamulla ja toivotin hyvää matkaa helvettiin, kun hän sanoi että hänellä olisi päivemmällä jotain menoja ja juttu jäi siihen. Törmättiin kuitenkin eilen pari kertaa ja se ihan iloisesti moikkaili mulle ("Vittu terve!") niinku sen kuuluisikin pyöriä terasilla kavereiden kanssa eikä olla nylkyttämässä mua.Vittu!

No. Asiasta suivaantuneena olen tehnyt suunnitelman. Meillä oli tälle viikolle tärskyt täällä Stadin päässä, mutta meitsi aikoo feidata ne. HA, HA, HA, HA! Tosin en tiedä kuinka hyvä idea se on, koska siitä suoraan hän lähtee poikienreissuun jonneki, missä lihaa on tarjolla enemmän kuin vegaanin ruokavalio sallii (voiks noin sanoa?  Paljon kuitenkin! Ihan liikaa.)... Ja suunnitelmissa oli, että hän olisi tullut luokseni ton reissun jälkeen käymään. Ei oo tulossa!

Kaikesta Potentiaalisen impotenttiudesta huolimatta toivotan oikein mahtavaa viikkoa minulle ja sinulle, näistä tulee mahtavat 7 päivää! <3

Ei kommentteja: