tiistai 9. heinäkuuta 2013

Idiootti who?

Voi jeejeejeesuksen perseenreikä! Asiahan ei saisi ärsyttää tai kiinnostaa minua yhtään, mutta olen vetänyt taas jotain hevi-osaston tuotteita nenääni.

Potentiaalinen... Voi vittu mikä urpo!

Olin tosiaan viikonloppuna totaalichillaamassa kavereiden kanssa ja heitin puhelimen kaaressa pusikkoon, kun saavuimme paikalle (lue: kävin vaan salaa stalkaamassa kaikki somet, mutta coolisti esitin että se puhelin oli visusti siellä pusikossa). Hän oli laittanut mulle perjantaina viestiä ja kerkesin lukeen sen, mutten jaksanut vaivautua vastaamaan vasta kun sunnuntai-iltana. Ja heti alkoi superutelias kysely, että missä oon ollu ja mitä tehnyt ja kenen kanssa, kun en oo edes viesteihin vastannut. Kerroin sitten missä olin ollut ja millä kokoonpanolla (saatoin jättää herra Yliluutnantit, paljut, hänen pippelinsä ja muut pienet yksityiskohdat pois tarinasta). Ja kun Potentiaalinen kuuli, että olin ollut ns. turvallisessa seurassa, niin hänen kiinnostuksensa lopahti ja hän jätti lopulta vastaamatta mun viestiin (ok, se viesti oli aivan turha, mutta normaalisti/ennen hän olisi kyllä jatkanut paskanjauhamista kanssani). Tarina on hyvin kärjistetty, oikeesti me viestiteltiin joku vuorokausi ennen hänen hiljentymistään, mutta mua ärsyttää silti. Hemmetti me ollaan fuck buddyja ja saan vastata tai jättää vastaamatta hänelle ilman selittelyjä. Idiootti.

P.S. Näin eilen jotain aivan ihanaa. Ja tämä ihana silmäili minua lähes häiritsevän kauan. Laitan tämän tarinan jatkumaan ja teen sille onnellisen lopun.

P.P.S. Potentiaalinen who?

Ei kommentteja: