torstai 11. heinäkuuta 2013

Is that your Grandma's coat?

Terve taas! En tiedä mikä vittu mua vaivaa, mut oon etsinyt käsiini tyypin, joka tuntee tyypin, joka tuntee mun Everstin (vai mikä alokas se olikaan) ja laittanut sen kautta viestin menemään. MI-TÄ VIT-TU-A??

Lähinnä mua ihmetyttää mun käytös, koska a) näin sitä jotain toodella kivaa muutama päivä sitten (homma on edelleen työnalla, mutta minä olen pian hänen alla. Käkäkä!), b) ärsyttävä Potentiaalinen on muuttunut taas ei-niin-ärsyttäväksi ja hän juurikin aikataulutti meidän seksin seuraavaksi kuukaudeksi eteenpäin (ainakin 3 kertaa, kun olemme samassa kaupungissa useamman päivän yhtä aikaa) ja c) WHAT?? What, what, what, what, what, what?

Mutta tämä Everstiluutnanttialokasmikälie puhui minulle niin kivoja ja mukavia, että ainakin hänen seksitaidot olisin kiinnostunut tsekkaamaan. Missään tapauksessa kyse ei ole siitä, että hän oli eronnut sen vuoksi eksästään, koska tämä halusi keskittyä uraansa eikä perustaa perhettä. Ihan oikeesti, hyppäänkö parvekkeelta alas?

Ei kommentteja: