tiistai 2. heinäkuuta 2013

Heinäkuun toka

Mun elämä on ihan helvetin siistiä ja villiä tällä hetkellä, etten kerkeä edes koneen ääreen juoruilemaan mitä kaikkea kivaa ja siistiä mulle on tapahtunut.
Ei. Harjoittelen uusia työtehtäviä lähes kellon ympäri ja iltaisin silmäpussejani kotiinkantaessa jopa laitapuolen kulkijat siirtyvät toiselle puolelle tietä. Alan ymmärtämään kuinka uraorientoituneet jäävät helposti yksin. Ei vittu kiinnosta hymyillä edes Brad Pittille, jos se tulis mua lähikaupassa töiden jälkeen vastaan. Ja mun työpaikalla oleva kiva tyyppi seurustelee. Paitsi se jäi perjantaina lomalle ja laitto eilen sähköpostia mulle, et miten menee...

Pari kertaa olen tsempannut ja siirtynyt sivistyksen pariin kierteleen Helsingin menomestoja (aika laihoin tuloksin). Ok, syynä on ollut ihan väärät baarivalinnat (saa antaa vinkkejä oikeasti hyvistä paikoista), mutta alan epäillä niitä naistenvihaajaurpoja olevan kaikki baarit täynnä.

Kuullostipa mun elämä kurjalta. Oikeesti mulla menee oikein hyvin, oon nyt vaan aavistuksen väsynyt ja tänään aamulla laskeskelin tunteja viikonloppuun. Kunnes tajusin, et seuraava vapaa sellainen mulla on luultavasti elokuun alkupuolella. Mut viimeistään syyskuussa. WAU! Nyt heitän silmäpussini sänkyyn, että jaksa reippaasti herätä taas 5-fuking-30! Katotaan kui hyvillä mielin herään tohon aikaan sit talvisin, kun on pimeetä kun mun sydämessa. Not funny!

Ei kommentteja: