tiistai 1. marraskuuta 2011

Yksityiskohtia

Yleisön pyynnöstä avaan hieman sänkyni peittoa ja kerron mitä tapahtui Potentiaalisen kanssa 56. viikon jälkeen siitä, kun ensimmäistä kertaa olimme virallisesti keskustelleet (voi vittu, kuinka moni jätkä muistaa tasan sen päivän milloin on jonkun naisen kanssa keskustellut?).

Potentiaalinen tuli luokseni illalla ja minä kärsin kamalasta krapulasta sillä hetkellä. Olin viehkeä potenssiin tuhat, haisin pahalta, näytin vielä kamalammalta jne. Katsoimme jotain leffaa ja plääplää. Minun ja Potentiaalisen ongelma on se, että valot päällä olemme kavereita. Hengaillemme, jauhamme paskaa, vähän kiusoittelemme toisiamme, aavistuksen koskettelua (se puristeli mun pyllyä koko ajan, aww! Ja saatoin leffan lopussa olla niin kyllästynyt sen katsomiseen, että menin Potentiaalisen kainaloon nukkumaan. <3), mutta ei mitään pussailua, romanttista tai edes romantiikkaan viittaavaa ole ilmassa (kai?). Sitten kun on aika sammuttaa valot, alamme nukkumaan sylikkäin ja jossain vaiheessa jompi kumpi havahtuu siihen, että toinen on vietellyt ja silitellyt toisen hulluuden partaalle. BTW, epäilen hänen lukevan ajatuksiani, sillä hän tekee kaiken ennen seksiä niin kuin olen aina halunnut.

Tässä on nyt ehkä too much information, mutta annan Potentiaaliselle noin tuhat pistettä siitä, että hän hoiteli minut ensin ja antoi minun olla, levätä ja nauttia (vaadin lakisääteistä orgasmilepoa!), ennen kuin leikki vähän pahista ja heitti minut selälleen ja... Lopun varmaan voi arvata: HAPPY ENDING!

Seksin jälkeen kumpaakaan ei nukuttanut, joten aloimme taas "ystävinä" katsomaan Frendejä. Nukahdin kuitenkin ehkä viiden (5) minuutin kuluttua Potentiaalisen kainaloon, missä hän piti minua loppuyön. Aww. Aww.

Ja. JA!

Aamulla kellon soidessa, alkoi taas silittely, helliminen ja you know! Kun oli aika laittaa valot päälle (hmm, hänen vaatteet saattoi olla hukassa enemmän tai vähemmän), olimme taas enemmänkin kavereita, naureskelimme ja juttelimme niitä näitä (ainakin tuhat pistettä Filipalle siitä, että jaksaa kommunikoida aamulla! Aivan mieletön tsemppaus!). Saatuaan vaatteet päälleen hän tuli vielä vähän silittelemään selkääni, pörrötti pehkoani ja lähti. Nyyh.

Hän on ihana, mutta taas aivan vitun ujo. En tiedä miten minun pitäisi olla, etten vaan pian olisi liian innokas ja pelottais häntä pois, mutten haluaisi olla kauhean kylmäkään.

Viestittelimme eilen päivällä (keskustelun aihe oli, miten hänelle tulee aivan kauheasti univelkaa, aina kun on ollut täällä yötä. Vittuako valittaa siinä?) ja hän laittoi jonkun sellaisen viestin minulle, etten voinut vastata siihen enää mitenkään (laitoin hänelle, että jos valitus ei lopu, joutuu hän tulemaan seuraavaksikin yöksi tänne. Hmm, ei miestä paljoa näkynyt oven takana.). Hän laittoi illalla kuitenki taas viestiä, jossa ilmoitti menevänsä nukkumaan, koska väsyttää jostain kumman syystä.

Että mitä vittua. Rakas Potentiaalinen, voitko olla vähän vähemmän ujo?

Ei kommentteja: