torstai 3. marraskuuta 2011

Trans-Siperia

Anteeksi Rakas Päiväkirjani, kun olen ollut pari päivää vaarallisen hiljainen ja sehän ei enteile hyvää? Vai? Ei, olen ollut töissä taas 247 ja aivan kuollut iltaisin.

Tapaus Potentiaalinen on no... Ehkä edistynyt? Emme ole nähneet maanantaiaamun jälkeen, mutta joka päivä ollaan oltu yhteydessä monta kertaa (en ole kuitenkaan niin kuollut ollut, etten olisi Potentiaalisen kanssa viestitellyt tms. <3). Olemme mm. hassutelleet, kinastelleet ja sopineet uudesta tapaamisesta viikonloppuna. <3 (Mun mielestä voitaisiin lisätä noita tapaamisia viikossa potenssiin tuhat. Paitsi tänään tapaamme ohimennen töiden merkeissä (iiks), mutta en saa häntä ehkä sieltä mitenkään sänkyyn vietyä. Vessaan ehkä?)

Hänestä en jaksa edes avautua. Mutta avaudun silti. Hän haluaisi palata yhteen, tavalla tai toisella, keinolla millä hyvänsä. ÖÖ?? Voi varmasti arvata, että minua kiinnostaa ylipäätään tämä aihe jotain nollan (0) ja miinus viiden (-5) välillä (Oih, Potentiaalinen laittoi juuri viestin minulle. <3), saati käydä keskusteluja tästä tai yrittää selittää toiselle enemmän tai vähemmän järkevästi, että se juna meni jo. Menee jossain siellä Uralin länsipuolella ja kovaa. Mukava kuulla, että Hänen elämänsä menisi pilalle ja Hän ehkä kuolisi, jos minulla olisi joku uusi. Jep.

Jep.

Tällaista tänne.

P.S. Olenko kertonut, kuinka ihana (ja haluttava) Potentiaalinen on? Kuolen itse pian tähän siirappisuuteen...

P.P.S. Ai niin, olisi lisää infottavaa Kuumasta varatusta pojasta, mutta siitä ehkä myöhemmin. Nyt on palattava sorvin ääreen.

Ei kommentteja: