keskiviikko 23. marraskuuta 2011

Viittä vaille hermoromahdus

Noin kahdentoista (12) tunnin hiljaiselo alkaa käydä hermoilleni, tuntuu että romahdan pian. Minähän en voi ottaa mitään yhteyttä (koska laitoin viimeksi viestin, eli on Potentiaalisen "vuoro" vastata. Vittu että olen tyhmä, kaivan varmaan omaa kuoppaani tässä!).

Nähtävästi merkityksetön irtoseksi ja hauskanpito ei ole minun heiniäni. En osaa pitää tunteitani kurissa, mietin jatkuvasti mitä Potentiaalinen minusta haluaa. Asian tekee myös oudoksi se, että me olemme viettäneet aikaa ainoastaan sängyssä. Emme ole nauttineet ilta- tai aamupalaa yhdessä, emme ole liikkuneet julkisesti yhdessä, emme ole tehneet mitään muuta kun nukkuneet (ja nussineet) yhdessä.

Eli meillä ei ole muuta kuin fyysinen seksillä maustettu suhde, joka rajoittuu noin kolmen (3) neliömetrin alalle (jep, sänkyyni. Mikä on ehkä ainoa positiivinen asia tässä ongelmassa.).

Ja, koska olen nainen, tilanne ei tietenkään tyydytä minua. Haluaisin selvyyden "meidän suhteesta", onko tämä vain seksiä, onko tässä mahdollisesti jotain enemmän, onko tämä vaan hauskanpitoa, rakastaanko hän minua kuin hiiri juustoaan vai mitä?

En ole varma (tai no olen 110% varma, ettei se ole fiksua), onko asiasta kuitenkaan järkevä keskustella. Ajaisin pian raukkaparan kokonaan pois, ahdistaisin hänet luulemaan minun haluavan jotain suurempaa hänen kanssaan. Ja Potentiaalinen on itse niin ujo, että häneltä ei tarvitse odottaa aloitetta suuntaan tai toiseen, vaikka jos hän haluaisikin puhua asiasta tai edetä eteen taikka taakse jutussa.

Pointtini on ehkä siinä, että haluaisin voida soittaa hänelle: "Moi mua panettaa, tuutko hoiteleen mut?". Tai vaihtoehtoisesti puheluvoisi mennä myös jotenkin näin: "Hei rakas, mulla on ikävä sua, tuu jo!". TAI JOTAIN! Ei mitää tällaista, että täytyy pähkäillä voiko laittaa yhtä vitun tekstiviestiä ja mitä hän on siitä mieltä.

Nyt vittu Potentiaalinen, ole mies ja ota ohjat käsiisi nyt!

En jaksa edes oikolukea tätä. Vittu! Rakastathan minua yhä ja edelleen Potentiaalinen? Joo!

Ei kommentteja: