keskiviikko 28. syyskuuta 2011

Niisk.

Filippa täällä hei. Elämässäni ei tule tapahtumaan yhtään mitään kivaa niin kauan, kun tämä räkä jatkaa valumista poskeani pitkin. Miksi juuri nyt, kun minulla ei olisi ollut aikaa tai mielenkiintoa sairastaa? Vittu.

Olen teljetty pariksi seuraavaksi päiväksi neljän seinän sisään. Tiedossa ei ole säpinää, sutinaa tai kutinaa. Minulla olisi ollut mahdollisuus nähdä Potentiaalinen paikoissa X ja Y seuraavana parina päivänä, niin sitten joku kuppa tulee ja kaataa minut sänkyyn. Voisiko Potentiaalisen isänvaistot herätä, kun kuulee minun olevan kipeänä ja tulla parantamaan minut (nuhahan lähti nussimalla)?

Masenti niin, että oli pakko käydä ostamassa rehellinen Fazerin suklaalevy. Siitä on enää pari riviä jäljellä. Minne ne meni, näittekö?

Vittu.

Edit: Siis mitä vittua? Söin 200g suklaata yhdeltä istumalta. Ei tehnyt tiukkaa, ei tullut edes huono-olo ja nyt pohdin, mitä söisin seuraavaksi. Täytyykö minun liitty Anonyymeihin ahmijoihin?

Ei kommentteja: