tiistai 13. tammikuuta 2015

Oh crap!

Olen saattanut parissa edellisessä kirjoituksesta kertoa aavistuksen huonosta flowsta ja yleisestä fiiliksestä. Eilen tää kaikki kulminoitui pariin todella outoon, lapselliseen ja ala-arvoiseen tekstiviestiin, ja saa nähdä haluaako tää yks tapaus olla mun kans enää missään tekemisissä. Ups. Tässä vaiheessa täytyy uskoa vahvasti edellisen kirjoituksen otsikkoon! Heh.

Koska vauhdissa ollaan, niin kiukutellaan hieman lisää... Pitkästä aikaa aamulla tsemppasin ja ajattelin panostaa pukeutumiseni kanssa (lohtuneuleet rocks!). Kunnes sotkin ne totaalisesti minuuttia ennen kun olin ajatellut astua ovesta ulos. Kaikki vaihtoon ja lohtuneule päälle. <3

Mua ei hymyilytä eilen yhdeltä vanhalta sutinalta tullut viesti, ei se, että nukuin todella hyvin ja heräsin kerrankin silloin ku kello soi (mun unirytmit on ollut ihan sekaisin joulomasta asti. En ymmärrä miksei töihin voisi hoiperrella (luvallisesti) siinä puolenpäivän jälkeen...), ei eilinen hyvä treeni (ja ylipäätään hyvä treeniputki!), mun vihdoin rauhan löytänyt superherkkä ihoni (mulle pamahti joku käsittämätön aikuisiän näppyläpunoituskohtaus tossa syksyllä. Sillä tuskin on mitään tekemistä alkoholin kanssa.), bonukset ja mitä näitä nyt on.

Helvetti!

Vielä tämän päivän olen täällä pohjalla, sitten alan taistelemaan tuulimyllyjä vastaan!

Ei kommentteja: