perjantai 9. tammikuuta 2015

Fuck the losers!

Mun aavistuksen huono fiilis meinaa jatkuu edelleen, johtuen ilmeisesti miehistä.

Tää yks uus kiva tapaus on outo. Se on pommittanut mua monta viikkoa viesteillä ja laitellut hyvän yön toivotuksia ja muita. Ja eilen ei mitään. Myöskään aamulla ei tullut mitään viestiä. Paitsi oon kirjottanu tätä juttua aamusta asti ja siltä tuli tos pari tuntii sitten viestiä. Mutta kysy vaan neuvoa yhdes mitättömässä jutussa, buu. Voisin kai antaa tämänkin tapauksen olla? Mun miesahdistusta lisää se, että ne ketä en itse himoitse tai halua, ne taas luonnollisesti pommittaa mua enemmän tai vähemmän jatkuvalla syötöllä ja sit nää potentiaaliset fuck buddyt on hiton outoja. En oo varma ettiskö nää tyypit oikeesti jotain vakavampaa ja säikähtää mun asennetta vai mitä hittoa? Toisaalta jos ne ite selvällä suomenkielellä sanoo mulle itsekin, etteivät etsi mitään, niin missä on vika? Tuskin ainakaan mussa!

Mut luusereista huolimatta aion pitää lystiä viikonloppuna. Ja tulevaisuudessa. Tiedossa on pikkasen pintaliitoa (ilman alkoholia, mulla alko uus elämä!), uusiin tuuliin liittyviä juttuja, urheilua, chillailua ja frendejä. Tästä tulee vielä hyvä, aivan varmasti tulee! <3

2 kommenttia:

Tapsa kirjoitti...

Luusereista puheen ollen: Oletko katsonut Filippan meilejä vähään aikaan? ;o)

Filippa kirjoitti...

Tapsa: Kävin tsekkaamassa. Kyseinen scenaario olisi tuskin kohdallani mahdollista.