tiistai 1. lokakuuta 2013

Ei horo.

Mun tekis mieli painalle itse tota "Ei horo"-juttua tossa joku tuhat kertaa. Ei vittu saatana oikeasti!

Muistini alkoi pelaamaan valitettavasti vähän paremmin mitä pidemmälle sunnuntai meni ja tajusin, että nyt on mopo lähtenyt käsistä ja vitun pahasti. Oon valehtelematta sanonut jotain niin törkeitä asioista parille kivalle ihmiselle, että mut vois oikeesti teloittaa. Ja oon ollut aina ensimmäisenä tuomitsemassa kännissä asioita laukoneita ihmisiä, et "oikeesti kännissä sanoo asiat niin kuin ne ajattelee". EI VITTU SANO! TAI JOS SANOO NI OON SAATANAN SAIRAS MUIJA!

Tässä on pari päivää mennyt aikamoisessa shokissa ja sumussa, mutta pikkuhiljaa olo (ja darra) alkaa helpottamaan. Oon pitänyt itselleni monta pitkää puhuttelua ja yrittänyt tajuta käytöstäni, mutta luultavasti se jää ikuisesti arvoitukseksi, miksi olen moisia paskoja asioita näille tyypeille huutanut. En edes odota heidän antavan anteeksi tätä tapahtumaa, toivon lähinnä että en törmää heihin enää koskaan (kaverin kavereita, eli... Näen heitä luultavasti aika pian jo.).

En jaksa edes kertoa siitä, kuinka oon chattaillut yhden tosi kivan ja söpön kundin kans jonka tapasin viikonloppuna ja meillä on pientä sutinaa ja nähdään kun se tulee työmatkalta ens viikolla. OMG.

Avauduin myös juuri "Maailman Ihanimmalle" siitä, kuinka mua sattuu sen feikkirakkaudentunnustukset ja muut ja lopulta itkin sille puhelimessa pienen hetken ja se pahoitteli ettei oo tajunnu koko tilannetta. Jep, en haluu nähdä sitäkään enää koskaan.

Ja kaiken tän paskan huipuks mul on tolkuton ikävä Potentiaalista ja ajattelin panna sitä viikonloppuna.

Et sellaista, mulla menee ihan helvetin hyvin just nyt!

P.S. Ai niin ja meidän töihin tuli uus tyyppi. Supersöpö, sormus ja se kyyläs mua koko meidän palaverin ajan. O-ou!

Ei kommentteja: