sunnuntai 29. syyskuuta 2013

HIEMAN NOLO(N)A

Siis ihan vittu oikeesti. Täällä on maailman noloin lortto VITTU MORO!

Joudun ehkä muuttamaan maasta. Ja lopettaa alkoholin käytön (ihan vaan siks et housut alkaa kiristään).

Oon sanoissani tosi taffi, raffi, epäkorrekti ja kaikkea mahdollista, heitän vitun huonoa rasistista läppää halutessani. Ja eilenhän halusin ja hieman huonossa seurassa. Nyt oon koko aamun laittanut anteekspyyntöviestejä suuntaan jos toiseenki ja en oo saanu niihin mitään vastakaikua. Luultavasti joudun nyt poistuun maasta, vaihtaan henkilöllisyyttäni ja tekeen totaalisen muodon muutoksen, jotta elämä voisi edes jollain tasolla jatkua tän kropan sisällä.

Tämä kaikki johtuu siis tietenkin miehestä, jota panin läpällä viikko sitten. Tämä läppä ei enää naurattanut tällä viikolla, kun huomasin ettei se itke mun perään kuten yleensä miehet tekee. Ei tarvii varmaan erikseen kertoo, et se ei oo laittanu yhtään mitään viestiä mulle tän viikon aikana. Tein tästä mainion kriisin pääni sisällä ja eilen(kin) darraillessa avauduin mun kavereille, kuinka vitun rakastunut oon tähän herra Läppään, kun se ei haluakaan mua. No... Koitettiin kaikki päästä asiasta yli illan aikana juomalla ihan vitusti liikaa ja tanssimalla pöydillä. Kaikki meni siihen asti hyvin, kunnes baarin jälkeen törmäsin tähän jäbään ja sen pariin kaveriin. Heitin niille hieman huppelissa todella huonoa läpändeerusta ja he eivät oikein pitäneet siitä. Sit alkoi kauhea väittely aiheesta X ja mun huumorintajusta ja loppuhuipentumana huudan ehkä täysillä tälle Läpälle, et mikä sen ongelma on, kun ei lämpee muhun.

Öö? MITÄ VITTUA OIKEESTI? Missä vaiheessa musta tuli tällänen skitsomuija? (Voin kertoo, tän viikon aikana. Oon lohduttanut itseäni esimerkiksi syömässä suklaata hyvin paljon pahaan olooni.) Voin hokea tällä hetkellä ainoastaan vittua. Mun pitää tsempata mun elämän kans ihan just! Avaan matkalaukkuni ja alan suunnittelemaan pakoa mahdollisimman kauas, morjes!

P.S. Ja mul on ollut myös kaikkea pientä sutinaa muihinki suuntiin, mut mua on ylläri kiinnostanu tää Läppä. Toivottavasti en oo mokannut niitä juttuja. Tarviin ehkä lohduttajan itselleni.

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kuolen varmaan nauruun ihan just. Huippu blogi!

Filippa kirjoitti...

Anonyymi: Onneksi mokailuni naurattaa edes joitain, koska itsehän voisin vaikka kuolla just nyt yhä ja edelleen häpeästä.