maanantai 23. syyskuuta 2013

Läpällä annoin

HUOM! Tekstiä ei ole oikoluettu, joten se sisältää hyvin paljon kirjoitus- ja kielioppivirheitä, teksti ei millään tapaa ole selkää tai normaalilla järjen juoksulla ymmärrettävää. Eli jos hukkasit pointin jossain kohtaa, niin ei hätää, sitä ei luultavasti edes ollut siinä. Kiitos ja anteeski!

Tsihtsihtsihtsih, mulla on jotain kerrottavaa. Meitsi lorttoili viikonloppuna todella mauttomasti ja mm. panin "läpällä" erästä miespuolista henkilöä. Mutta mulla oli hyvä syy ja se alkaa perjantaista (tai no oikeastaan koko viime viikosta. Mun esimies on mulkku ja luulemani unelmaduuni on kaikkea muuta kun unelmaa. Tarviin uuden duunin asap, etten nolaa itseäni työpiireissä saamalla jäätäviä raivareita ja polttamalla joka hiton sillan takanani.)...

Perjantaina syystä tai toisesta oli pakko päästä "ihan vaan yksille", eli coolisti haluttiin käydä tsekkaan miestarjonta. Ja sitähän ei ollut, joten häntä koipien välissä hoipertelin parin jälkeen kotiin hyvissä ajoin.

Tuli lauantai. Edellinen ilta tuntui yllättävän paljon vanhuksen sielussa, sydämessä ja silmäpusseissa, mutta lenkin jälkeen elämä alkoi voittamaan ja (luojalle kiitos nukuin pienet parin-kolmen tunnin päikkärit) todella yllättävänä suunnitelmana meillä oli baarit ja miesten kaataminen. Sheivattiin, puunattiin, kiharrettiin ja käherrettiin niin perkeleesti, keksittiin jokaiselle alter egot ja lähdettiin munankuvat verkkokalvoilla etkopaikkaa kohti. Siellä oli semisti porukkaa, hyvää musiikkia ja halpaa juomaa (ilmaista). Sinne tuli pari tuttua tyyppiä ja niiden seurueessa oli yks tosi söpö, mut mielettömän hiljainen, ujo ja vihaisen oloinen jantteri, joten annoin asian olla ja keskityin tuoppiini. Lähdettiin omalla porukalla baariin, joka oli aika floppi, mutta reivasimme tappiin asti pakosta, koska mun kaverin oli pakko nähdä yks mies. Se oli tavannu edellisenä viikonloppuna tän tyypin ja käynyt sen kanssa treffeillä nyt pari kertaa, joten tää jantteri liittyi meidän porukkaan, kun lähdettiin syömään. Mulla synkkas tän jätkän kans aivan mielettömän hyvin ja mun kaveri jäi niin ulkopuoliseksi, että melkein hävetti. Mutta minkäs teet, nätti ulkokuori, mut sisältä vähän liianki simppeli (kai kaverista saa sanoo näin? Se on ihana tyttö, mutta jotkut elää vähän hattarassa...). (TÄSSÄ KOHTAA HUKKASIN POINTIN, MUT TÄSSÄ OLI SE. JOSSAIN... AIVAN VARMASTI OLI.) Noh, tämän kanssa en sentään mitään alkanut säätämään, vaan kun olin toivottanut tälle eräälle pariskunnalle hyvää yötä ja seksiä, pirisi puhelin jatkojen merkiksi. Mietin nanosekunnin lähdenkö sinne, mutta yksinäinen sänky vs. jatkot... Tarviiko edes perustella?

No, saavuttiin toisen yhden kaverin kanssa jatkopaikalle ja siellä oli vähintäänkin mielenkiintoinen meininki. Tarjolla oli viskiä ja raavaita miehiä. Ja tämä ujo ja vihainen jantteri. En jaksanut söpöstä ulkokuoresta huolimatta kiinnittää häneen sen enempää huomiota, koska ajattelin hänen olevan aivan täysi kusipää. Kuitenkin siinä kellon käydessä ja porukan tullessa enemmän ja enemmän sekaisin huomasin juttelevani hänen kanssa niitä näitä (ja saatettiin sohvalla olla saman viltin alla, oops) ja hän vaikuttikin todella symppikseltä tyypiltä (jossa oli pelottavan paljon samoja piirteitä kun minussa!). Mun mielestä meidän välit ei olleet mitenkään seksuaalisjännitteiset siitä huolimatta että hän saattoi hieroa jalkojani, vaan juteltiin kaikista normaaleista asioista normaalisti (kerroin esimerkiksi, että minun teki mieli karkkia). Jossain vaiheessa huomattiin et muutama tyyppi on sammunut totaalisen näyttävästi keskelle lattiaa, yksi pariskunta oli lähes esileikit jo suorittaneet ja WHAT?? Hänellä oli kuulemma kotona karkkia ja että meidän pitäisi antaa tälle rakastuneelle pariskunnalle "oma aikansa". Hetken siinä vastustelin, koska kutsu oli niiiiiin läpi näkyvä, mutta päätin lähteä silti, koska muutakaan tekemistä minulla ei siihen aikaan aamusta ollut.

Menimme hänen luokse ja hän alkoi vähän lämmittelemään minua. Ja ainoa ajatus mikä päässäni oli, että ei hitto, ei mun tee mieli panna söpöä, koska en TUNNE sitä kunnolla. MITÄ VITTUA? Koitin sanoa hänelle, etten harrasta yhden illan juttuja, mutta edellisestä seksikerrastani on yli kuukausi, joten suostuin lopulta avaamaan haarani huvin vuoksi ja urheilun kannalta. Koko seksin ajan mietin vähän tylsistyneenä, että milloinkohan tämä loppuu. En pystynyt rentoutumaan eikä se tuntunut juuri mitään ja aloin mennä paniikkiin, että mikä mua vaivaa kun muna ei kelpaa. Musta on ilmeisesti tullut vanha, koska haluan tuntea tyypin ja kaiken lisäksi pitää hänestä. Byhyy! Lähden hyvin nopeasti aktin jälkeen pois sieltä ja hän puhui jotain seuraavasta kerrasta ja aamiaisesta, kun pamautin oven kiinni perässäni. Hain yhden frendin pois jatkoilta, mentin ostamaan freeseinä kiskalta hermoröökiä ja painuttiin yhdessä nukkumaan (söpöä!). Kun päivämmällä herättiin niin päätin semipöhnässä laittaa tänne läppäpanolleni viestiä, et sitä luvattua aamiaista kaivataan täällä nyt ja siltä tuli aika nihkeä vastaus. Laitoin vielä uuden viestin ja taas aika nihkeä vastaus. Ja kuten arvata saattaa, totta kai siinä vaiheessa mielenkiintoni heräsi ja olin ihan vaivoissani "miksei se ookkaan kiinnostunut musta, vaikka niin aluks väitti??? APUAPAUPUAAPUA!", vaikka itse olin mennyt panemaan häntä paremman puutteessa. Hienoa olla nainen! Joten nyt olen korviani myöten ihastunut tähän tyyppiin ja mua vituttaa miksei se laita mulle mitään viestiä.

Niin! Oon nukkunut näiden jatkojen jälkeen yhteensä about 5 tuntia, et taidan ottaa pienet päikkärit, jos mun ihastus menis vaikka sillä aikaa ohi. Tai jos se laittais vaik jotain viestiä mulle sillä aikaa? <3

Ei kommentteja: