perjantai 11. lokakuuta 2013

!!!!!!!!

Paras vuosi ever? Hell yeah!!!

Voi jukra mitä menoa taas viime aikoina on ollut. Mulla on niin pirusti juoruja, etten tiedä mistä aloittaa. Mul on kaks pääjuoruilun aiheutta ja ne on Potentiaalinen sekä Mun Kielletty.

Oon nyt koittanut kirjottaa tätä juttua pari päivää, mutta tarina on niin monimutkainen ja täynnä meheviä juonenkäänteitä (tarina sisältää mm. mustasukkaisuutta, draamaa, hellyyttä, intohimoa, salaisia katseita, kiellettyjä tunteita ja suunnatonta kaipuuta), et kerron ranskalaisilla viivoilla pisteillä asiat ja jätän ehkä kaikkien aikojen yllättävimmän ja parhaimman viikonlopun erikoiset käänteet omaan tietooni. Mutta tässä lyhykäisyydessään:
  • Kuten uhosin niin panin Potentiaalista viime viikonloppuna huolimatta siitä, että hän nykyään periaatteessa seurustelee (veikkaan laastarisuhdetta mun jälkeen, koska juttu kuullosti niin tylsältä ja se muija oli todella tasoton! Potentiaalinen itse jopa myönti, että se on tylsä ja kuivahko juttu.). Meillä oli superihana yö yhdessä ja mun mielestä oltiin molemmat ansaittu tommonen hairahdus. Ja saatettiin paljastaa tää meidän suhde koko maailmalle melko herkällä kohtaamisella yössä.
  • Juttelin viime yönä johonkin kolmeen asti TAAS Mun Kielletyn kanssa. Se on aika ihana.
  • Viestittelen myös pikkutuhmia Potentiaalisen kanssa. Sekin on "ihan ok".
Myös muut pojat viestittelee mulle jatkuvasti, mut ne ei ole tässä tarinassa pääasiassa (ainakaan vielä). Jaksan innostua vain Mun Kielletystä. Ja ehkä vähän Potentiaalisesta. Meillä on kuitenkin melko pitkä ja vaikuttava menneisyys, et kai on ihan ok kaivata toista?

P.S. Ai niin, saatoin buukata hmmhmmhmm-ajan "Maailman Ihanimman" kans ens viikolle, mut katsoo nyt kiinnostaako nähdä mieluummin vaikka esimerkiks Mun Kiellettyä.

P.P.S. Ja myös Eräs Tapaus Kaukaa Menneisyydestä on nostanut taas päätään ja olen rikkonut pelkällä olemassa olollani hänen parisuhteen. Ohops!

Ei kommentteja: