keskiviikko 16. lokakuuta 2013

Huora karma!

VOI JUMALAUTA! Vitun karma!!! Onkohan tämä merkki jostain ylempää, että seuraava siirto pitäisi jättää tekemättä, koska mulle on tullut tänään aivan jäätä FINNI erääseen hyvin arkaluontoiseen paikkaan?!?!?! SIIS MITÄ VITTUA?? Ja yhtään tuon näköistä näppyä tuntien, se ei tule laskeutumaan ennen viikonloppua, jolloin minun piti harrastaa vaakamamboa Mun Kielletyn kanssa. PERSEPILLUPERSEPILLU!

Onko jolloin jotain pikapikavinkkejä, miten finnin saa pois?

xx Filippa 14 vuotta

Ai niin, piti minun "Maailman Ihaninkin" nähdä... Ihan vaan huvin vuoksi ja urheilun kannalta!

4 kommenttia:

Krisse kirjoitti...

Mul on SAMA!!! Mitähhhhh..... Joudun tänään ekaa kertaa elinaikanani vetoamaan päänsärkyyn tms, koska tota olentoa ei kyllä kenellekään näytellä. Kuvottavaa ja niin väärin.

Tsemppiä ja voimia sullekin tänä vaikeana aikana!

T. Krisse 15 v

Unknown kirjoitti...

Voi ei :/ Mä niin samastun suhun. On meinaan ollut ihan samanlainen ongelma... Valitettavasti en vaan sillonkaan keksiny apukeinoja. Voit kokeilla mennä saunaan tai suihkuttaa kuumaa vettä siihen ja sit puristat ja Bepanthenia... Ja sormet ristiin ja toivomaan :) Tai sit otat riskin ja ootat että menee itekseen pois.. Niinkin voi käydä...

Filippa kirjoitti...

Krisse: Siis mitä vittua? Onks tää joku yleinen finniviikko?

Kiitos samoin, ihana kuulla et oot edes jollain tasolla inhimillinen!

Sinkku Hunningolla: Oon ajatellut ton nyt vaan antaa olla ja noin 24h ennen sovittua tapaamista koitan varovasti, josko saisin sen pois. Lupaan raportoida onnistuinko! :D (Ja ehkä otan "ennen ja jälkeen" kuvat?!)

Unknown kirjoitti...

Kuvat ois kyl jees!! :D