lauantai 26. lokakuuta 2013

Suhde syvenee, wtf!?!?

Tapaan tänään Mun Kielletyn. Ollaan koko viikko oltu yhteydessä ja eilen tulin siihen tuloksern, että skippaan mieluummin ilmasen viinan bileet ja lähden nylkyttämään elämäni rakkautta.

Tää kuullostaa niin musta, mun frendeistä ja Mun Kielletystä kovin oudolta, koska molemmat on överirakastuneita ja emme edes salaile sitä. Mun viisaat ja pariutuneet kaverit on aina sanonut, et sit ku se oikee tulee ni ei tarvi pelailla mitään pelejä tai leikkii vaikeeta. Oon avannut itteni niin täysin kun vaan voin, eli jos tää homma kusee ni saan turpaa ja kunnolla. Mut toivotaan, et tää kestää, koska en kestä ajatusta et joku toinen sais harrastaa sen kans sitä tajunnan räjäyttävää vaakamamboa.

Ei mulla ollutvsit muuta, tuun ehkä kertoon seksivinkkejä jahka selviin viikonlopusta. Rakkautta sulle ja mulle! <3

Ei kommentteja: