maanantai 11. maaliskuuta 2013

Öö?

Mitenköhän... Että mitenhän... Hmm...

Ok. Teen insinöörimäisen listan (PP-esitykseen en sentään alkanut) tapahtuneista:
  • Aloitetaan vaikka siitä, että mun Kielletty EI OO EDELLEENKÄÄN HYVÄKSYNYT MUN KAVERIPYYNTÖÄ. Mun Kielletty who?
  • Potentiaalisen kanssa ei olla pidetty mitään yhteyttä yli viikkoon. Ajattelin varovasti kysyä siltä tänään, haluisko se kuitenki olla sillai mun kans asap.
  • Olen maanantaina keskellä lounastuntia chattaillut Potentiaalisen BFF:n kanssa ja miettinyt, mitähän itse herra Potentiaalinen sanoisi, jos oltais sillai. Ja BFF sanoi, että eihän sille tarvis kertoa ellei se kysy (ja kuinka suurella todennäköisyydella se osais kysyä tommosta juttua? Öö, yhtä todennäköistä kun et me alettais seurustelemaan...). Voisinko ihan pikkasen edes availla haaroja sille? Se on hyvä tyyppi, oikeasti!
  • Saatoin lauantaina pussata yhtä poikaa heti kun olin oksentanut (todella noloa, mutta käsi sydämellä voin vannoa, että sitä tuli about puoli desiä). Poika oli hauska ja kysyi (liittyen illan aikana tulleeseen läppään): "Oliks noi nyt ne lapsivedet?"
  • Maailman Ihanin koitti herutella sunnuntaina. Olin melko cool, mitä vastauksiin tuli. Onneksi hän ei nähnyt puhelimen kautta hikoilevia käsiäni ja pamppailevaa sydäntäni. 
  • Ja paras: Olen muutaman tovin päästä melko vapaa mitä työkuvioihini tulee.
  • Eiku tää on paras: Mulla on parhaat ystävät koskaan.

Mulla on nyt niin hyvät kutinat (pöksyissä ja vähän muuallakin) tulevasta, että en ehkä kestä! Huippua maanantaita mulle ja sulle! Rakkautta, vaahtokarkkeja, höyheniä, pörröisiä vauvaeläimiä, shampanjaa, kuumia miehiä, paljon seksiä ja kaikkea sellaista! <3


Ei kommentteja: