keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

Best day ever!

Mun oli pakko ottaa tosta alhaalta suunnattoman suosion saavuttaneesta joo/ei-kohdasta ei pois, koska ärsytti jos joku painoi siitä. Mun päiväkirja, mun säännöt!

Mutta sitten itse asiaan. Mua ahdistaa. Mua vituttaa. Tää on niin taas tätä, että kun osa elämän osa-alueista on kunnossa, rämpii toiset pohjamudassa ja mun vitutuskäyrä on noin tuhat tällä hetkellä liittyen asioihin A, B ja K (niiku Kielletty).  Yleensä koitan nähdä asiat suht positiivisesti, mutta nyt en helvetti jaksa, vaan kiukuttelen ja itken yksin kotona.

Tein juuri päätöksen ja lähden tosta lafkasta menemään. Viime aikoina olen saanut niin paljon paskaa niskaani (ne on myös heittänyt sitä tuulettimeen, thanks!), ettei kukaan ihminen sitä tarvitse. Hieno kiitos siitä, kun on kaikkensa antanut (ja vähän enemmänkin). En käsitä kuinka tilanne on edes päässyt näin pahaksi parissa kuukaudessa. Olenko tehnyt jotain väärin vai mitä helvettiä? "Leave me alone, I know what I'm doing!"

Sitten... Laitoin yhä ja vittu edelleenki viime yönä friend requestin mun Kielletylle ja se ei oo vastannu siihen mitään. Ja äsken tutkin asiaa, ja sen kaveripyynnön sais peruttua. Kehtaako niin tehdä?  Kävin jo kiivaan kauhuskenaariokeskustelun frendin kanssa siitä, että onko se nähnyt sitä vielä vai ei. Jos on, ja ei ole vastannut siihen niin miksei? Ja jos ei ole, niin... No, sitten se on kai ihan ok. Hieman pää selvinneenä (ja huonotuulisena) tulin siihen tulokseen, etten haluakkaan ehkä olla sen FB-kaveri. Enkä ehkä ookkaan enää rakastunut siihen. Ellei se oo muhun.

Ja sitten minua vielä ärsyttää se, että minua ärsyttää. Jes.

1 kommentti:

Krisse kirjoitti...

Mä otin kanssa joskus aikoja sitten vastaavan "negatiivissävytteisen nappulan" pois mun blogista, koska vitutti aina jos joku sitä painoi :D

Ja kyllä sun Kielletty sen kaveripyynnön vielä hyväksyy. Ja mun häät on peruttu.