sunnuntai 11. marraskuuta 2012

TADAA!

No niin. Tulihan se sieltä. Ensimmäinen ihan kunnon ja virallinen yhden yön juttu sitten vuoden 2007.

Kaikkiahan kiinnostaa, miten tällaiseen ihmeeseen päädyttiin, joten tässä nopea kertaus illasta (niistä osista mitä muistan tai olen saanut muilta kuulla) tulee, olkaa hyvät.

Suunnitelmissa aluksi oli hengailua ja tipatonta (tässä vaiheessa haluaisin kyseenalaistaa sanonnan "hyvin suunniteltu on puoliksi tehty"). Eksyttiin jostain kumman syystä kuitenkin Alkoon ja otettiin Ellun ja Annen tyyliin erinäisiä juomia reilulla kädellä matkaamme. "Kyllähän nää säilyy, jos nää ei mee..." Olen tutkinut asiaa pidemmän aikaa ja voin kertoa, että ei ne alkoholijuomat säily. Oikeasti! Joimme sivistyneesti viiniä. Joimme sivistyneesti skumppaa. Joimme sivistyneesti (huomio, huomio, viinilaseista!) kossua (raakana, kuten hienot naiset tekee). Tämän jälkeen katsoimme näyttävämme niin helvetin hyviltä, että pakko lähteä käymään ihan nopeasti vaan ulkona...

Lopputulos oli se, että olen juonut baarissa tequilaa pilkkuun asti ja olin raahannu komean uroksen viereeni nukkumaan. Aamulla oli hieman noloa lausua maagiset sanat: Anteeksi, kuka olet ja mitä teet täällä?

Kävi ilmi, että olemme nähneet baarissa. Hengailleet siellä pitkät tovit kahdestaan. Olen juonut tequilaa. Ja olen juonut lisää tequilaa. Olen tanssinut (voi vittu!). Ja lopulta raahannut hänet kotiin.

Että sillai. En pysty krapulaltani enempää tarinoimaan, mutta oli pakko jakaa tämä melko historiallinen asia muidenkin kanssa.

P.S. Ensi viikolla ajattelin olla sekä Maailman Ihaninmman että Potentiaalisen kanssa sillai. Olenko lutka vai lutka?

2 kommenttia:

Sabina Maria kirjoitti...

Kiitos piristyksestä tähän sysyiseen maanantai iltaan! :)

Filippa kirjoitti...

Sabina Maria: Ilo on puolellani ilahduttaa näillä huorailuillani ja miessekoiluillani muita ihmisiä!