tiistai 20. marraskuuta 2012

3 kpl

Well, well... That is what we called villi sinkkuelämä. Kolmen eri miehen kanssa seksiä viikon sisällä, onko ok?

Tulin, menin ja näin Maailman Ihanimman. Oli aivan mahtavaa, mitä nyt ehkä saatoin juosta puolipaniikissa pois hänen luotaan (miksi, oi miksi??).  Tunnelma oli outo. Tai oikeastaan hän oli outo. Aivan liian ihana! Aivan liian paras!

Aivan liian pitkän hiljaisuuden jälkeen hänen jutut ja teot saivat suuni loksahtamaan auki. Wtf?? WTF?? Olisi ehkä pitänyt tehdä se aloite ja käydä pieni keskustelu asioista, mutta en sitten pystynyt. En olisin tiennyt mitä sanoa. Pieniä asioita sain kuitenkin udeltua häneltä noin niin kuin muiden asioiden lomassa...

Esimerkiksi:
  • Olen ollut hänen ainoa seksipartneri pari viime kuukautta (JEEJEEJEE, niin hänkin minun. Lähes... Teoriassa...)
  • Hänen veli tietää minusta (kiitos kysymästä, en ole omille sisaruksilleni kertonut, että käyn panemassa yhtään ketään. Ei kai veljille kerrota fuck buddyista? Eli eikö hän tämä tarkoita, että Maailman Ihanin rakastaa minua?)
  • Hän kyseli milloin voisi tulla käymään minun luona (wtfwtfwtf? "When ever you want, baby!")

Jäi jotenkin todella ristiriitaiset tunteet vierailusta. Tai no ei. Haluan hänet itselleni (käytännössä hän on jo sitä, enää teoria osuus puuttuu). En vaan tiedä miten edetä. Ehkä pohdin tätä kiperää Maailman Ihanin -dilemmaa Potentiaalisen eräs elin sisälläni? Sounds like a plan?

Viikonloppu oli kokonaisuudessaan maailman ihanin. Mulla on parhaat kaverit ja parhaat fuck buddyt!

Ei kommentteja: