perjantai 12. joulukuuta 2014

Pääkipuja

Oi luoja. Nyt on perjantai ja mulla on valmiiks viikonloppua varten aivan jäätävä darra. Niin hirveä, et mun piti eilen jättää palaveri väliin, koska pääsin sängystä ylös vasta kello 12. Siinäkin vaiheessa sen takia, koska room service tuli potkii mut pihalle. Onneks 100% mun tiimin kollegoista on miehiä, niil oli yhtä kova darra ja ne tajus ton mun huonon olon ja et se johtui heidän tarjoamistaan viskeistä. Never again, paitsi taas ens kerralla. Sellaista.

Mut nyt miesjuoruja!

En jaksa darroissani olla kovin salaperäinen, vaan kerron suoraan mitä mun mielessä liikkuu. Oon huomannut, et himoitsen ihan hulluna sitä mun Spesiaalia. Ja mua vähän nyppii, et sen elämä ja duuni on sellaista, et se ei voi keskittyä muhun 110% koko ajan. Koitan pitää pään kylmänä ja piilottaa pienet ihastumisfibat. Se sano mulle, et näkis et seurustelis mun kans, mut se on just eronnu tosi pitkästä suhteesta ja haluaa olla yksin. Arvatkaa kuinka paljon tommone ärsyttää, kun itsellä on pieniä tunteita. En nyt oo varma jaksaisinko sen kans ihan for real seurustella, mut olis ihanaa, jos nähtäis usein ja nukuttais ja n*ssittais. Niin. Vittu.

Lisäksi Mun Kielletty on tulos tänään tänne. Saatetaan nähdä. Mayday! Mul on jotenkin niin darranen ja heikko olo, et jos se kosii mua, sanon varmaan joo.

Mut jäätävästä darrasta ja orastavista tunteista huolimatta mul on edelleen sika hyvä fiilis. En malta odottaa, et pääsen tekemään ens keväänä tarvittavia liikkeitä tulevaisuuden kannalta. Ihanaa viikonloppua kaikille, muistakaa juoda ne pari liikaa ja herätä väärästä paikkaa!

Ei kommentteja: